Vedr. Mobilkompagniet.dk
Fra : Ukendt

Dato : 21-12-02 12:55

Jeg har som formendtlig mange andre bestilt en Siemens M50 hos
Mobilkompagniet over nettet til kun 1,- kr.
Jeg overførte samme dag penge for den og modtog med det samme en
ordrebekræftigelse på at den var bestilt.

Siden har jeg ikke hørt en s...fra dem, og det er ved at være 14 dage siden
nu ( er klar over at 14 dg. ikke lyder af så meget, men vil heller ikke
køres helt bagerst i køen hvor det til sidst er umuligt at få en telefon +
den jeg har nu er ikke den bedste og vil jo gerne have noget nyt) . Jeg har
flere bekendte som også har bestilt hos dem efter jeg har, og de har alle
modtaget en mail som skulle udfyldes med navn osv. før de kunne sende dem en
ny telefon.
Jeg har derfor skrevet til den flere gange og har også haft telefonisk
kontakt til dem, hvor en fyr sagde at der må være sket en fejl og han ville
klare det med det samme.... stadig intet er sket.

Jeg vil derfor høre jer om i kender til ligende hos Mobilkompagniet, om det
er deres fremgangsmåde og om jeg overhovedet skal forvente at modtage en ny
telefon.

--
M.V.H
Thomas

Fra : NDan

Dato : 21-12-02 15:28

Har bestilt en C55 til kr. 399,00 og har fået ordrebekrætigelse retur for 7
dage siden med besked på at overføre pengene.
Når man kontakter dem kommer der en masse søforklaringer, men jeg troede
faktisk ikke at de måtte forlange betaling når de ikke har telefonerne som
de sælger.
De kunne være sjovt at vide om der var andre der har haft dårlige erfaringer
med ovennævnte firma, for det "lugter" af plat.

NDan

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 21-12-02 15:43

> jeg troede
> faktisk ikke at de måtte forlange betaling når de ikke har telefonerne som
> de sælger.

Firmaer, som tager imod dankort ved postordresalg må først hæve pengene ved
afsendelse af varen.

--
mvh / k.r.
Kasper Grevsen

Fra : **trads**

Dato : 21-12-02 16:41

> [...]
erfaringer
> med ovennævnte firma, for det "lugter" af plat.

Jeg HAR også betalt for min 3310 1kr+30kr til forsendelse..Har også modtaget
en ordre bekræftelse med ordre nr og hele lortet...
Idag har jeg så ringet til dem for at rykke for telefonen . . Og han ville
da gerne lige kikke efter den og derefter ringe tilbage til mig. ( har ikke
hørt noget endnu )
Ej heller på mine mails ( efter at de har fået pengene )

PS: det skal lige med at jeg før har købt telefon der,UDEN nogen form for
problemer .

Fra : Peter Thomsen

Dato : 27-12-02 22:44

Vi beklager meget hvis der er nogen der ikke har fået deres telefon til
tiden det er beklageligt!!!
Og ja vi skulle have meldt ud hvis telefonerne var forsinket, men det er
lidt svært at melde noget når ens leverandører hele tiden skubber
leveringen.
Og det kan godt værer at der er nogen der har ringet og skrevet forgæves,
det beklager vi men der var lige nogen tusinde der syntes det var "sjov" at
ringe og skrive til os om vi nu var sikre på at vi havde udsolgt. Jeg trode
ikke det var muligt at få så mange telefon kald på på så kort tid.

HVAD MED AT TAGE DIG SAMMEN OG SPØRG HVOR MANGE HAR FÅET DERES 3310 & M50

Med venlig hilsen
Peter Thomsen

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 28-12-02 12:54

Peter Thomsen wrote:
> HVAD MED AT TAGE DIG SAMMEN OG SPØRG HVOR MANGE HAR FÅET DERES 3310 &
> M50

Hvordan skal det forståes? Håber for Mobilkompagniets skyld, at der er
tale om en dårlig joke med dette indlæg. En virksomhed kan simpelthen
ikke eksistere med den form for kundevenlighed!

\Mandal

Fra : John K

Dato : 29-12-02 00:03

"Brian Fisker [8900]" <Fisker@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan skal det forståes? Håber for Mobilkompagniets skyld, at der er
> tale om en dårlig joke med dette indlæg. En virksomhed kan simpelthen
> ikke eksistere med den form for kundevenlighed!

Jeg tænkte det samme. I øvrigt er deres argumenter for ikke at have givet
besked ret tynde.

Det er sku' ikke kunden der skal tage sig sammen, men det åbenbart ret
amatøragtige firma "Mobilkompagniet".

Mvh

John K

Fra : Devast8or

Dato : 21-12-02 17:52

[Lidt OT]

LOL, jeg gik lige ind på mobilkompagniets side for at se hvad det var for en
telefon de havde billigt, og fandt da også hurtigt en Motorola til en krone.
Da jeg så klikkede ind på den for at se lidt om den opdagede jeg at de har
skrevt "Debiltel" under hvilke abonnementer den fås med. Meget passende navn
til det selskab :)

Devast8or

--
Spamfilter activated

[snippage]

Fra : JMo.

Dato : 22-12-02 00:07

> Jeg vil derfor høre jer om i kender til ligende hos Mobilkompagniet,
> om det er deres fremgangsmåde og om jeg overhovedet skal forvente at
> modtage en ny telefon.

De har haft *meget* travlt pga. deres gode tilbud, og knokler på for at
klare alle henvendelser. (de var nødt til at ta' tilbudet af deres
hjememside før tid, for de de havde fået flere henvendelser end de kunne nå
at klare)

Naturligvis ikke nogen undskyldning for ikke at levere den lovede vare, men
nærmere en form for forklaring på dit problem.

Prøv at ringe/maile til dem mandag, for en uddybende forklaring.

Fra : Ukendt

Dato : 22-12-02 10:58

Jeg har g.d. snakkede med dem igen i telefonen og de kunne ikke forstå at
jeg ikke havde hørt noget og lovede mig at inden for 20 min ville jeg have
en mail. Den kom så først sent om aftenen men den kom da og de sagde at alle
M50'erne var sendt til folk om fredagen... så måske det bliver en god jul
alligevel.
Selvføldig ved jeg da godt at de har travlt og at jeg ikke er den eneste der
har bestilt, men at der skal gå knap 10 dage før jeg modtager en mail fra
dem er lige lang tid nok. Man har bare fornemmelsen af at hvis jeg ikke
havde rykket dem var jeg blevet glemt.
Men alt ser ud til at være ok ind til videre.
Thomas.

Fra : Søren Dp

Dato : 23-12-02 22:06

Jeg har også bestilt en telefon siemens c55 hos dem for 1½ uge siden, har
intet hørt fra dem - har prøvet at ringe et par gange, men en undskyldning
af en ekspedient, kom med nogle ligegyldige kommentarer om at de ville blive
sendt i fredags. Har mailet til dem et par gange men de gider ikke svare.
Tror nok man lige skal passe på firmaet

Fra : Heine

Dato : 25-12-02 10:11

Har også lige købt en c55, skrev til dem d. 23/12 ved midnat, om hvor
telefonen blev af - var blevet lovet den inden jul
fik en mail tilbage d.24 med teksten "Træk venligst din penge tilbage " og
dette var den præcise ordlyd hverken mere eller mindre,
så det gør jeg. Håber i andre får jeres telefoner på et eller andet
tidspunkt

go´jul og godt nytår

Heine