MS Windows
briani 27239
Lav XP Theme om!
Fra : 134kr

Dato : 21-12-02 12:42

Hey!..

Hvordan faan' laver man lige XP theme om? Jeg har fundet en hjemmeside
hvor man kan downloade nogle meget federe.. men hvor skal man ligge dem?
Jeg har prøvet at ligge dem under "C:\WINDOWS\Resources\Theme" men de
virker ikke!

Jeg fandt mine themes her:
http://www.skinz.org/skins.phtml?category=64&sid=8102211acddd621b8357abf
a642be3f7

Håber i kan hjælpe mig med det!

Hilsen Anders.

http://www.kandu.dk/

Fra : Don_E

Dato : 21-12-02 13:19

"134kr" <134kr.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvor man kan downloade nogle meget federe.. men hvor skal man ligge dem?
> Jeg har prøvet at ligge dem under "C:\WINDOWS\Resources\Theme" men de

StyleXP kan være svaret.
--
/DonE

Fra : Michael Bach

Dato : 21-12-02 14:28

StyleXP er svaret, det står i readme.html!

....::: Michael Bach :::...

Fra : Michael Bach

Dato : 21-12-02 14:50

Sådan gjorde jeg:

Når du kommer ind i styleXP, så gå ind under "themes" og "add a new
theme". Så finder du mappen hvor den ligger og vælger en af filerne alt,
efter hvilken farve du ønsker!

....::: Michael Bach :::...

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 22-12-02 07:54

> [...]
> hvor man kan downloade nogle meget federe.. men hvor skal man ligge dem?
> Jeg har prøvet at ligge dem under "C:\WINDOWS\Resources\Theme" men de

Enten bruger du betalings programmet StyleXP

eller også bruger du en hacket uxtheme.dll fil
http://www.pronetworks.org/MISC/SP1/uxtheme_sp1.htm

Jan Rasmussen