MS Windows
briani 27239
Problemer med disk defragmentering
Fra : jonas

Dato : 21-12-02 08:04

Hej

Hvorfor er det lige jeg ikke kan køre en disk defragmentering ?

Den kommer kun lidt igang og begynder så forfra - som om den bare kører i
ring.

Og jeg har slået mit virus program fra som jeg mener det var sidst jeg ikke
kunne køre defragmentering.

PS: har også sat spørgsmålet i gruppen dk.edb

Fra : Supermulex

Dato : 21-12-02 08:10

"jonas" <jonas@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>

> PS: har også sat spørgsmålet i gruppen dk.edb
>
> Det lugter af at der ligger et program og kører i baggrunden, som skriver
til hd prøv at lukke alt som ikke er absolut nødvendigt.
mvh Frag Mule

Fra : jonas

Dato : 21-12-02 08:43

> til hd prøv at lukke alt som ikke er absolut nødvendigt.
> mvh Frag Mule

Men er der ingen steder man i så fald kan se hvad der er som kører i
baggrunden ??????

Mvh.
Jonas

Fra : Rudi Stegen

Dato : 21-12-02 09:25

Hej jonas, du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> Men er der ingen steder man i så fald kan se hvad der er som kører i
> baggrunden ?

Jo, mange steder. Det mest sigende er msconfig (på Win98/ME, jeg ved
ikke, om det er på 2000/XP).

Dvs. Start -> Kør - og skriv her msconfig

Derudover kan du (også på forståeligt sprog) selvfølgelig se noget i
systray og Start-folderen.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : ha

Dato : 21-12-02 11:17

> Men er der ingen steder man i så fald kan se hvad der er som kører i
> baggrunden ??????

Du kan starte op i fejlsikker tilstand og køre programmet derfra.

mvh
ha

Fra : ylle

Dato : 21-12-02 10:44

Hvorfor er det lige jeg ikke kan køre en disk defragmentering ?

´
Jeg havde samme problem. Jeg kørte en scan med "ad-aware" fra lavasoft for
at fjerne div. spy-ware, og det hjalp!

http://www.lavasoft.de

Venlig hilsen og god jul

Johs

Fra : Thore

Dato : 21-12-02 12:57

On Sat, 21 Dec 2002 08:04:17 +0100, "jonas" <jonas@hotmail.com> wrote:

>Hej
>

>Hvorfor er det lige jeg ikke kan køre en disk defragmentering ?
>Den kommer kun lidt igang og begynder så forfra - som om den bare kører i
>ring.

Det er fordi der bliver skrevet til din harddisk af et eller andet
program (spyware?)

Ad-aware fra lavasoft hjælper...

....samt EndItAll....som, ja, end it all :) fra bl.a.
http://www.pcmedixwebs.com/enditall.htm

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK-2700 Bronshoj

Fra : Leo.E

Dato : 21-12-02 18:35

Thore <dinotec@pc.dk> wrote in message news:<inl80v0v4rdp5cjvdmf6pj3ji7s7afuhp3@4ax.com>...

> [...]
> program (spyware?)
>
> Ad-aware fra lavasoft hjælper...
>
> ...samt EndItAll....som, ja, end it all :) fra bl.a.
hej

eller hvis du har :hurtig søgning- i kontrolpanel til at køre. det
skriver ca. hverandet minut til disken.

hilsen: Leo