MS Windows
briani 27239
arrownet
Fra : Ricko.2

Dato : 21-12-02 06:00

hej ,da vi går over til Arrownet , vil jeg gerne høre om der er nogen der
ved hvilke news grupper det er muligt af se ,er det feks. muligt at få
Sunsite. auc.dk ind , og er der andre jeg kan hente så jeg har en mulighed
for at følge lidt med.

--
Ricko.2

Fra : Michael Bach

Dato : 21-12-02 11:38

Hej,

Jeg har også arrownet og har haft det i 3 mdr. nu. Jeg er rigtig
tilfreds med det, det eneste der irriterer lidt er manglen på
nyhedsgrupper på "news.arrownet.dk"

Så jeg bruger "sunsite.auc.dk" istedet og det virker jo som du kan se.
Savner dog de binære grupper, men det må jeg leve med:)

....::: Michael Bach :::...

Fra : jens

Dato : 21-12-02 14:14

"Michael Bach" <m_bach_f@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Så jeg bruger "sunsite.auc.dk" istedet og det virker jo som du kan se.
> Savner dog de binære grupper, men det må jeg leve med:)

det er _ikke_ news.arrownet.dk der mangler binære grupper.
det er det der fejlbehætede software du bruger.
der er lige nu 24065 grupper på arrownet, hvilke mangler du ?

og tro mig "xnews" kan nemt fylde din lille harddisk på en uge.
min 120gb kunne den ihvertfald.
der er ingen begrænsning på hastigheden eller andet pjat.
jeg har haft 5 maskiner på ved en enkelt lejlighed, bare for at se om den
kunne.(og det kunne den)
jeg bruger samme fejlbehæftede software sum du i nogle få grupper, men ikke
i binære for det kan det ikke håndtere.
men søg på "xnews" i google så er der vist de grupper der skal være.

og så kræves der ikke logon som en vis anden fedterøvs udbyder gør.

jeg kan tilføje at på de 3 måneder jeg har været på, har der været 4
nededage, de tre varslet på grund af flytning af mast og andet udstyr,
den sidste uvarslet, på grund af et tdc kabelbrud.

en stabil forbindelse, og altid med 10% rabat.(hastigheden er højere end
lovet)
(der er da et par småting der kunne være bedre, men det har ikke med
netforbindelsen at gøre)

mvh jens som er meget tilfreds med arrownet FWA

Fra : Michael Bach

Dato : 21-12-02 15:00

Sorry, men selvom jeg logger på via xnews har jeg stadig kun 44 grupper!
Jeg ved ikke helt hvad jeg gør forkert.

....::: Michael Bach :::...

Fra : jens

Dato : 21-12-02 15:18

> Sorry, men selvom jeg logger på via xnews har jeg stadig kun 44 grupper!
> Jeg ved ikke helt hvad jeg gør forkert.

næe det gør jeg heller ikke lige men prøv min mail

mvh jens

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-12-02 17:23

"Michael Bach" <m_bach_f@hotmail.com> skrev :

>Sorry, men selvom jeg logger på via xnews har jeg stadig kun 44 grupper!
>Jeg ved ikke helt hvad jeg gør forkert.

Et bedre sted til dine spørgsmål er i
news:dk.edb.internet.udbydere, det har ikke lige noget med
Windows at gøre.

Fra : Ricko.2

Dato : 21-12-02 17:57

> Et bedre sted til dine spørgsmål er i
> news:dk.edb.internet.udbydere, det har ikke lige noget med
> Windows at gøre.
> --
> Knud - http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
> Når der svares på et indlæg, svar venligst under det citerede og
> skær venligst det væk, du ikke svarer på, ellers ryger du i killfiltret.
> Svar kun i nyhedsgruppen - tak! E-mails besvares ikke.

Smelde Knuden har slået til igen , sikke et killfilter han efterhånden må
have , bare han da selv kan følge med , jeg kan sku da godt forstå at du
ikke orker at svare på alle de SMELDE mails du må få.Så hellere skrive at de
ikke besvares . men tak er jo kun et fatigt ord , stakkels dine børn , de må
sku da virkelig lide under lov og orden.

Fra : jens

Dato : 21-12-02 18:32

"Ricko.2" <familie@bluemail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ikke besvares . men tak er jo kun et fatigt ord , stakkels dine børn , de

> sku da virkelig lide under lov og orden.

ligger du der ikke allerede ?

Fra : Ricko.2

Dato : 21-12-02 18:38

Fra : jens

Dato : 21-12-02 18:08

> Et bedre sted til dine spørgsmål er i
> news:dk.edb.internet.udbydere, det har ikke lige noget med
> Windows at gøre.

jooo, det har det nu i det her tilfælde. Hr Knud.
men de skifter måske aldrig emne i en samtale.

ps: et killfilter gør ikke ondt på den der ligger i det, det er den der
har det, der mister vigtig information.

mvh jens som ønsker god jul

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-12-02 18:39

"jens" <mkg2@jellingnet.dk> skrev :

>jooo, det har det nu i det her tilfælde. Hr Knud.
>men de skifter måske aldrig emne i en samtale.

Hvordan kan det have noget med Windows at gøre, hvilke
nyhedsgrupper en given newsserver har?

Hvis det er problemer med et newsprogram, så er
news:dk.edb.internt.software.mail+news den rigtige gruppe at
spørge, dog hvis det er Outlook Expres, så i

Fra : Ricko.2

Dato : 21-12-02 18:46

> [...]
> skær venligst det væk, du ikke svarer på, ellers ryger du i killfiltret.
> Svar kun i nyhedsgruppen - tak! E-mails besvares ikke

Hvis du havde læst mit indlæg ,så har jeg ikke noget prob. med et news prog
.. men spørger om der er nogen der ved hvad jeg kan benytte mig af,

Fra : Klaus

Dato : 21-12-02 19:04

> Hvis du havde læst mit indlæg ,så har jeg ikke noget prob. med et news
prog
> . men spørger om der er nogen der ved hvad jeg kan benytte mig af,

Mig generer det ikke at du spørger her i gruppen.
Jeg vil dog give Knud ret i, at du kan forvente et bedre svar i
Klaus

Fra : Ricko.2

Dato : 21-12-02 19:31

> Mig generer det ikke at du spørger her i gruppen.
> Jeg vil dog give Knud ret i, at du kan forvente et bedre svar i
> Klaus
>
> Du skal have tusind tak for dit svar,
Hvis Knuden ville svare andre lige så pænt som dig , og ikke true folk med
killfilter og at man er helt forkert på den fordi man ikke gør som han siger
, kunne det jo også være der var flere helt nye der TURDE prøve at spørge om
noget igen , folk der ikke kender noget til news , har sku også ret til at
spørge om noget uden de bliver truet med killfilter . hvad mange overhovedet
ikke ved hvad er , men de får også at vide at de ikke kan forvente at få
svar , eftersom han ikke vil svare på noget . Det ender sku med at alle der
starter med en pc. ikke vil komme i news . pga . den slags .
Husk på nogle er gode til det ene andre til det andet , men man behøver sku
ikke true hinanden PGA. baggateller ,
PS. heller ikke mig ,fordi jeg er ordblind .
Så til knuden ,i dit nytårsforset , VÆR MOD ANDRE SOM DU ØNSKER AT ANDRE ER
MOD DIG SELV.

Fra : jens

Dato : 21-12-02 19:42

> [...]
> news:dk.edb.internt.software.mail+news den rigtige gruppe at
> spørge, dog hvis det er Outlook Expres, så i

jaja men i hvilken gruppe hører socks opsætning i win xp ?

mvh jens som ikke kender alle gruppers indhold
(24065 er en del jo)

Fra : jens

Dato : 23-12-02 01:06

> der er lige nu 24065 grupper på arrownet, hvilke mangler du ?

en rettelse

der er nu 24345 grupper der

jens som ikke kan nå dem alle