MS Windows
briani 27239
win xp kan ikke lide mit grafikkort !
Fra : Henrik

Dato : 21-12-02 02:44

Hej NG

Jeg vælter rundt i fejlmeddelser og blåskærme ! pga. mit grafikkort ( tror
jeg nok ) - jeg har hentet de sidste drivere til det men lige lidt hjælper
det !

Jeg har et palit daytona Geforce4 TI4200 128mb grafikkort

Hvad kan jeg gøre ?

MVH
Henrik

Fra : Never Winternights

Dato : 21-12-02 10:34

Jeg tror snarere, at dit bundkort ikke kunne lide det, ikke Windows XP...
Prøv lige at læse bundkortets manual eller opdatere BIOS hvis muligt. Held
og lykke!

Mvh,
NWN

--
-=- [Windows 3.11 US] -=-
-=- [ATI 2Mb + Voodoo2 4Mb] -=-

Fra : Martin K

Dato : 21-12-02 15:34

Never Winternights wrote:
-=- [Windows 3.11 US] -=-
-=- [ATI 2Mb + Voodoo2 4Mb] -=-

Findes Voodoo 2 ikke kun i 8 og 12 MB versioner...

--
Martin K

Fra : Gråmus

Dato : 21-12-02 07:28

> [...]
> det !
>
> Jeg har et palit daytona Geforce4 TI4200 128mb grafikkort

Har samme kort uden problemer. Kortet er måske defekt ?