Need 4 Speed: Hot Pursuit
Fra : // Overby

Dato : 21-12-02 01:35

Er multi-player delen bare så kedelig (ingen hot pursuit og
computer-modstandere) eller har jeg overset noget?

Daniel

Fra : Esben

Dato : 21-12-02 02:44

"// Overby" <danielFJERNES@FJERNESoverbyhansen.dk> skrev i en meddelelse
> Er multi-player delen bare så kedelig (ingen hot pursuit og
> computer-modstandere) eller har jeg overset noget?

Den er generelt dårlig. For mig er det dog nok at man kan køre mod
andre.

--
Esben

Fra : Palle Jensen

Dato : 21-12-02 10:01

> Den er generelt dårlig. For mig er det dog nok at man kan køre mod
> andre.

Enig... Men kvaliteten er dog det værste... Grafikken er det ringeste
jeg længe har set. Selv med alle details på...

--
Palle

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 21-12-02 13:38

Palle Jensen wrote:
> Enig... Men kvaliteten er dog det værste... Grafikken er det ringeste
> jeg længe har set. Selv med alle details på...

Jeg formoder i snakker NFS Hot Pursuit 2 og ikke den gode gamle.

NFSHP2, eller NFS6 om man vil, er på PC/Xbox/Gamecube blevet hastet
igennem og det er på det nærmest en svinestreg og det dårligste spil i
serien

Spillet er på PS/2 lange mere gennemført og faktisk lever det fuldt op
til de andre iserien, men der er også blevet dobbelt brugt så lang tid
på at udvikle det som på de 3 andre tilsammen.

Spil i stedet de forrrige spil i serien, grafikken er på mange måder
bedre og der er væsentligt mere indhold.

Mvh

Bruno

Fra : Martin K

Dato : 21-12-02 17:52

iddqd@worldonline.dk wrote:
> Spil i stedet de forrrige spil i serien, grafikken er på mange måder
> bedre og der er væsentligt mere indhold.

Det er jeg faktisk også kommet frem til. Jeg er gået igang med NFS - Porsche
2000 igen. Det er IMO det fedeste spil i serien. Rigtig race uden politi og
den slags

--
Martin K