MS Windows
briani 27239
Undgå Automatisk afspilning
Fra : Steffen

Dato : 20-12-02 23:59

I "Denne computer" har jeg højreklikket på mit CD-ROM drev og valgt
"Egenskaber". Under fanebladet "Automatisk afspilning" har jeg afkrydset
"Vælg en handling, der skal udføres", klikket på "Foretag intet" og klikket
på "OK". Alligevel starter Automatisk afspilning hver gang, jeg sætter en CD
i. Er det en fejl i XP?
Steffen

Fra : J. Jensen

Dato : 21-12-02 02:48

"Steffen" <stapdk@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
klikket
> på "OK". Alligevel starter Automatisk afspilning hver gang, jeg sætter en

Har du husket at rulle 'indholdstype-menuen' ned og sætte den til foretag
intet for alle de forskellige cd typer (musik, video osv) ?
http://langejensen.homepage.dk/auto_afspilning.jpg

Jesper

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 22-12-02 07:59

> [...]
> på "OK". Alligevel starter Automatisk afspilning hver gang, jeg sætter en CD

Start - kør- gpedit.msc
Administrative skabeloner - system -
slå automatisk afspilning fra = aktiveret

Jan Rasmussen