Er Frontpage problemet med knapper væk nu?
Fra : Britt Malka

Dato : 20-12-02 23:18

Godaften,

I hvert fald før i tiden skete det næsten altid, at hvis folk brugte
FrontPage til at lave knapper med, så blev de ikke allesammen vist på
hjemmesiden. Hvis man lavede et reload af hjemmesiden, så kom de frem,
men der var nogle andre, der var forsvundet. Selv hos én, der skriver
hæfter om FrontPage, har jeg set fænomenet, så det kan ikke skyldes
dårlig betjening.

Jeg synes ikke, at problemet er så udpræget længere. Er det blevet
rettet? og i så fald fra hvilken version af programmet?
Britt Malka - www.malka.it/home/britt - nu også med vitser

Kan du høre, når din elskede sender dig mail? - The Bat! www.malka.it/programs

Fra : hcma

Dato : 21-12-02 11:10

"Britt Malka" <britt@malka.fr> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg synes ikke, at problemet er så udpræget længere. Er det blevet
> rettet? og i så fald fra hvilken version af programmet?

Hvis det er hoverknapper du mener, er problemet ikke løst hos nogle
udbydere. Det kommer og går efter forgodtbefindende, og der er ingen mønster
i hvad, hvornår, hvordan og hvorfor.
Jeg er helt gået bort fra dem, da de til sidst irriterede mig.
Bl.a. Tiscali har generelt stadig store problemer med FP extensions. Jeg
talte med dem igår og de håber (endelig) at de har en løsning klar om 2-3
uger.
m v h
HC

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-12-02 13:49

"hcma" <hcma@has.dk> skrev :

> [...]
>i hvad, hvornår, hvordan og hvorfor.

>Bl.a. Tiscali har generelt stadig store problemer med FP extensions.

Hoverknapper har intet med FP Extensions at gøre eller for den
sags udbyder.

Det er java appletter som kører på klientens computer.

Fra : Ulrik Friis

Dato : 21-12-02 23:25

> [...]
>
> Jeg synes ikke, at problemet er så udpræget længere. Er det blevet
> rettet? og i så fald fra hvilken version af programmet?

Hvad er det for nogen knapper du snakker om?

mvh

Ulrik