MP3 overførsel i SPV
Fra : Prestij

Dato : 20-12-02 21:48

Jeg har fået af vide at det er bedst at kopiere til SPV'en via Windows media
player.

Men hvordan er det helt man gør....jeg kan slet ikke finde ud af det

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 20-12-02 23:36

"Prestij" <prestij@ishoejby.dk> wrote

> Jeg har fået af vide at det er bedst at kopiere til SPV'en via Windows
media
> player.

Den var ny....hvem har dog fortalt det ?

--
Mvh Henrik.

Fra : Chris b.a.r.f.

Dato : 21-12-02 22:28

"Henrik Aarfeldt" <rivmin@rivmin.dk> wrote in message
> "Prestij" <prestij@ishoejby.dk> wrote

> media
>
> Den var ny....hvem har dog fortalt det ?

Heh - Orange?

"Getting started" - Side 33:
...."You can also copy digital music directly from your PC to your SPV by
using Media Player or ActiveSync. For more information about copying files
to your SPV, see the Media Player help on your PC."

Der står ikke dog noget om emnet i Media Player help - svjh. Det lykkedes
mig aldrig at overføre filer via Media Player, bruger bare ActivSync eller
kortlæseren i stedet for.

--
Chris
: )

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 22-12-02 01:28

"Chris b.a.r.f." <fwangerprince@hotmail.com> wrote

> [...]
> mig aldrig at overføre filer via Media Player, bruger bare ActivSync eller

Hmm...hvis det ligefrem står i brugsanvisnigen, så skal det da prøves.

Som sagt så gjort....åbnede Mediaplayer på pc'en og åbnede en .mp3
Derefter filer->kopier->kopier til bærbar enhed.
Efter et stykke tid så dukker MobileDevice så op i højre side, og jeg kunne
så vælge StorageCard, hvorpå jeg har lavet en mappe 'MP3'
Så skal man sætte flueben i den fil man vil overføre, og så trykke på
'kopier'-knappen oppe til højre.
Så går den i gang med at kopiere...og sørme om det ikke lykkedes.

Faktisk havde jeg et par mp3'er som ikke ville give lyd fra sig på
SPV'en....som jeg havde overført via Sync-Programmet og også via kort-læser.
Dem prøvede jeg så at overføre via MediaPlayer...og nu virker de
Btw...det er MediaPlayer8.

--
Mvh Henrik.

Fra : Chris b.a.r.f.

Dato : 22-12-02 01:38

"Henrik Aarfeldt" <rivmin@rivmin.dk> wrote in message

> Btw...det er MediaPlayer8.

Har selv Media Player 9.1 Beta. Konvertering/overførsel til SmartPhones er -
iflg. MS selv - et kendt problem med denne udgave. Men, jeg bliver ved med
at brug Explorer - nemmere & hurtigere : )

--
Chris
: )

Fra : Howard

Dato : 22-12-02 16:35

"Henrik Aarfeldt" <rivmin@rivmin.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
kort-læser.
> Dem prøvede jeg så at overføre via MediaPlayer...og nu virker de

Jeg har oplevet mange fjel de gange jeg har brugt det..

Carsten