SmoothWall og SCSI :-/
Fra : Petersen_Michael

Dato : 20-12-02 21:15

kan det passe at SmoothWall ikke virker med SCSI diske og SCSI CD drev ?

jeg har hentet ISO filen, og brændt / pakket den ud på en CD
jeg booter fra et SCSI CD drev, så langt så godt..

men så begynder Smoothwall, at søge efter en IDE harddisk, men finder ikke
nogen (der er kun en SCSI disk i PCen) og Smoothwall programet, tilbyder
ikke anden mulighed, end genstart..
well.. så smed jeg en lille IDE disk i, og genstartede, bootede stadig fra
SCSI CD, nu blev IDE disken så fundet, og jeg kan vælge install fra CD
nu brokker Smoothwall sig så over at der ikke er noget IDE / ATAPI CD drev,
og tilbyder ikke anden mulighed, end genstart..

på Smoothwalls web, står der at bla. Adaptec SCSI controlere er
supporteret..

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residernde i Nyborg

Fra : Petersen_Michael

Dato : 20-12-02 21:33

damn, jeg har lige læst mig til at SmoothWall KUN kan installeres på IDE
HDer.. damn, skod..