Fluefiskeri i Norge
Fra : Rene Hansen

Dato : 20-12-02 20:02

Hvor er der godt og fluefiske i Norge ?? Vi er et par fisketossede som
tidligere har været på ture til Lappland og fluefiske. Næske år er planen,
kør selv og campe i telt. Derfor er vi interessede i nogle ideér til hvor vi
evt. skulle planlægge turen til.

Fra : CHRISTOFFER SKAU

Dato : 02-01-03 15:38

Hej Rene

Jeg har selv været i norge og fiske i Sommers i de skønneste omgivelser. En
Lakseelv som hedder Bjerkreim. Den ligger en times kørsel syd for Stavanger,
eller 2,5 timers kørsel nord for Kristianssand.

Perfekt elv hvis du spørger mig, den har virkelig meget at byde på, og vil i
campere, så er der også rig mulighed for dette.

Prøv at se hjemmesiden - http://www.bjerkreimselva.no/

Man kan sejle dertil fra Hanstholm - så kommer man til Eigersund hvor
Bjerkreimselven løber ud i havet. Man kan også sejle til Kristianssand og så
køre til Bjerkreim ad hovedvej 39 (eller også hedder den 38 det vil jeg ikke
hænges op på) det er en meget smuk tur.

God tur og som de siger i På Norsk - Skitt Fiske

Christoffer