luftpumpe til fisk
Fra : S.F. M

Dato : 20-12-02 19:15

Hvilke type luftpumpe kan anbefales, hvis den skal kunne give luft til
min. 15 akvarier - skal gerne være støjsvag.

Fra : anneconda

Dato : 20-12-02 20:11

Prøv ham her, ham har jeg lige købt fra
købte en pumpe til lidt over 200
plus fordelere fordelerene er rigtig fede
http://www.den-glade-akvarianer.dk

mvh

Fra : Carsten Gall

Dato : 21-12-02 00:16

anneconda <anneconda@ishoejby.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:atvps5$h6s$1@sunsite.dk...
> Prøv ham her, ham har jeg lige købt fra
> købte en pumpe til lidt over 200
> plus fordelere fordelerene er rigtig fede
> http://www.den-glade-akvarianer.dk

Kiggede lige på den helt store pumpe han har, den ser meget kraftig ud,
men prisen
virker ikke kun lav, men egentligt alt for lav. Jeg har selv købt en
Yasunga 40 pumpe, og engros
prisen var ca 1800 kr. , så de kr. 705,- virker nærmest som en foræring.

Carsten