Spændende nye film på vej...
Fra : Keld Landin-Petersen

Dato : 20-12-02 18:44

Hej.

jeg ved ikke hvad der blev vist af trailere til TTT i Danmark, men her
i Texas var der MASSER af spændende stof at glæde sig til:

Bruce Almighty - Jim Carrey får lov at lege gud i en uge, og misbruger
det på det groveste...

Pirates Of the Carribean - tilsyneladende CGI-domineret action med
Orlando Bloom og Johnny Depp

T3 - Behøver jeg sige mere?

Bad Boys 2 - Will og Martin er tilbage!

Finding Nemo - Pixars nyeste udspil!

The Core - Nu skal jorden udryddes indefra hvis ikke vi klarer den i
sidste øjeblik a la Armageddon.

....herudover var der også trailer for Dumb&Dumber 2 og et par stykker
til.

Der bliver noget at se frem til i 2003 - selv om et par af disse films
nok skal skuffe fælt - sår'n er'ed jo

Keld Landin-Petersen.

Fra : Kristian69

Dato : 22-12-02 18:22

"Keld Landin-Petersen" skrev d. 20-12-02 18:44 dette indlæg :
> [...]
> til.
>
> Der bliver noget at se frem til i 2003 - selv om et par af disse films

Spændende med nyheder denne vej....hvis du har flere gode nyheder, så du
gerne logge ind på www.trauma-magazine.com - vi kan altid bruge nyheder
fra over-there ! Log ind på NEWS og gå ned og send os de nyheder du
måtte ha'' !

Ha'' en rar jul !

Mvh,

Kristian P. Mølgaard
Trauma Magazine

http://www.kandu.dk/

Fra : Max

Dato : 22-12-02 21:46

Her er lige de film jeg kan huske som er på vej...
OK, jeg keder mig så jeg kørte lidt rundt i imdb * og fandt disse

Beyond Re-Animator (3) *
Brian Yuzna,Bruce Abbott,Jeffrey Combs

Return of the Living Dead 4 *

Freddy Vs. Jason (11) *

Lara Croft and the Cradle of Life: Tomb Raider 2 *
Angelina Jolie

Dracula II: Ascension *

Dracula III: Legacy *

The Texas Chainsaw Massacre (remake) *

Die Hard 4

Gladiator 2

Rush Hour 3 *
Jackie Chan

The Amazing Spider-Man ( Spider-Man 2) *
Sam Raimi,Tobey Maguire,Kirsten Dunst

Resident Evil: Nemesis (Resident Evil 2) *
Milla Jovovich

True Lies 2 *
James Cameron,Arnold,Jamie Lee Curtis

Fast and the Furious 2 *

Tremors 4 *
Michael Gross

Final Destination 2 *

Lord of the Rings: The Return of the King (3)*

Jeepers Creepers 2 *

Scooby-Doo 2 *

Harry Potter and the Prisoner of Azkaban (3)*

Harry Potter and the Goblet of Fire (4) *

The Matrix Reloaded (The Matrix 2)*

The Matrix Revolutions (The Matrix 3)*
Keanu Reeves

Seriously Dude, Where's My Car? (Dude, Where's My Car? 2) *

Mimic: Sentinel (Mimic 3) *

The Whole Ten Yards (The Whole Nine Yards 2) *
Bruce Willis

Shanghai Knights (Shanghai Noon 2) *
Jackie Chan

XXX2 *
Vin Diesel,Asia Argento,Samuel L. Jackson

Charlie's Angels: Full Throttle (Charlie's Angels 2) *
Cameron Diaz,ect

Analyze That (Analyze This 2) *
Robert De Niro,Billy Crystal

X-Men 2 *

Shrek 2 *

American Wedding (American Pie 3 ) *

Once Upon a Time in Mexico (Desperado 2)*
Antonio Banderas,Salma Hayek,Johnny Depp

Mortal Kombat 3: Domination *

Scary Movie 3: Episode I - Lord of the Brooms *

Mission: Impossible 3 *
Tom Cruise

Star Wars: Episode III

mvh
Max og god jul til alle herinde

Fra : Mark Høserich

Dato : 23-12-02 11:09

> The Matrix Reloaded (The Matrix 2)*

> The Matrix Revolutions (The Matrix 3)*
> Keanu Reeves

Er du sindssyg jeg glæder mig !!!!

> Seriously Dude, Where's My Car? (Dude, Where's My Car? 2) *

Nogle gange så hader man folk der får lov til at lave film.

M<a>RK