bjergkøbing grandprix
Fra : Tømreren

Dato : 20-12-02 18:24

Der var for en del år siden et nummer fremme med;jeg mener det var "you know
who" men er ikke helt sikker,hvor de spillede hamonika-spillet fra
bjergkøbing-grandprix.
Er der nogen der ved hvad den hedder??

Mvh
Tømreren

Fra : Martin Møller

Dato : 20-12-02 18:44

> Der var for en del år siden et nummer fremme med;jeg mener det var "you know
> who" men er ikke helt sikker,hvor de spillede hamonika-spillet fra
> bjergkøbing-grandprix.
> Er der nogen der ved hvad den hedder??

Multicyde har lavet Not For The Dough for nogle år siden. Kan det være
den, du tænker på?

--
Med venlig hilsen / Best regards
Martin Møller

Fra : Tømreren

Dato : 20-12-02 20:01

">
> Multicyde har lavet Not For The Dough for nogle år siden. Kan det være
> den, du tænker på?

Det er ikke den,det var faktisk den der fik mig til at tænke på den
anden,mundhamonika-spillet er det samme.
Den er lidt mere "danceagtig"

Mvh
Tømreren

Fra : Michael Schrøder

Dato : 20-12-02 23:47

Tømreren <Bilhifi@ofir.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e035246$0$24719$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> [...]
know
> who" men er ikke helt sikker,hvor de spillede hamonika-spillet fra

Christina fra YouKnowWho lavede (var det ikke i samarbejde med P3s katapult)
nummeret Welcome home (follow the rainbow). Noget med en hyldest til, at man
trods store besværligheder alligevel fik lov til at vise dukkefilmen igen.
Musikken skrevet af Bent Fabricius Bjerre så vidt jeg husker.

Michael

Fra : Tømreren

Dato : 21-12-02 09:44

> [...]
> trods store besværligheder alligevel fik lov til at vise dukkefilmen igen.
> Musikken skrevet af Bent Fabricius Bjerre så vidt jeg husker.

Jeg har søgt som en gal på div. søgemaskiner efter den,så jeg kunne høre et
brudstykke og finde ud af om det er den,det lyder meget rigtige..
Der var en dansk HP der havde noget om sangen,men ØV,den var lukket.
Jeg har iøvrigt lige købt filmen,det er bare et "must-buy"
Tømreren

Fra : Henrik Jensen

Dato : 22-12-02 00:19

"Tømreren" <Bilhifi@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
know
> who" men er ikke helt sikker,hvor de spillede hamonika-spillet fra

Blue - All Rise, har også lidt af det, men det er jo nok ikke den.

--
Venlig hilsen / Best regards

Henrik Jensen