MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
wps-filer
Fra : k.b.s.

Dato : 20-12-02 17:28

Hej NG.
Hvis dette ikke er den rigtige gruppe, så fut mig venligst videre.
Hvilke program(mer), skal bruges til at åbne " .wps" filer med ?

--
M.V.H.
K.B. Steffensen

Fra : Martin Østerberg

Dato : 20-12-02 17:24

On Fri, 20 Dec 2002 17:28:13 +0100 skrev "k.b.s." <vildsi@hotmail.com> .

>Hej NG.
>Hvis dette ikke er den rigtige gruppe, så fut mig venligst videre.
>Hvilke program(mer), skal bruges til at åbne " .wps" filer med ?

Word Perfect

Martin

Fra : JSM

Dato : 20-12-02 20:17

Martin Østerberg skrev:

> Word Perfect
>
> Martin

Nope. det er nu altså Works. (Men derfor kan det da godt være at man med et
godt resultat kan åbne dem i WP ?)

mvh
Jesper

Fra : Martin Østerberg

Dato : 20-12-02 21:39

On Fri, 20 Dec 2002 20:17:24 +0100 skrev JSM <jsevel@_remoulade_ofir.dk> .

>Nope. det er nu altså Works. (Men derfor kan det da godt være at man med et
>godt resultat kan åbne dem i WP ?)

Du har ret...jeg huskede forket.

Martin

Fra : Rudi Stegen

Dato : 21-12-02 08:31

Hej Martin Østerberg, du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> Du har ret...jeg huskede forket.

WordPerfect er modsat MS-programmer jo et professionelt
tekstbehandlingsprogram. Derfor kan man blandt så meget andet som noget
helt selvfølgeligt selv definere, hvad der skal gøre hvad, og herunder
naturligvis hvilken halen der skal associeres med WP-datafiler.

Så på sin vis kan man udmærket sige, at du også havde ret, idet du fx
kan have defineret halen .wps som WordPerfect-datafil

PS: Skulle nogen have fået det indtryk, at jeg får røde knopper, når
jeg skal bruge en maskine med tekstbehandlingsprogram og opdager, den
kun indeholder Fætter BR-legetøjet Word, kan de roligt stole på deres
tolkningsevner.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : ha