MS Windows
briani 27239
Hjælp - kedelig error ??
Fra : Simon...

Dato : 20-12-02 16:38

Hej,

jeg begyndte for et par dage siden at få de her to fejl (billeder er lagt i
dk.binaer under "Explorer fejl... :("
de kommer nogen gange (ret tit faktiskt) når jeg bruger exploren til enten
at kigge lidt rundt på mine hdd, eller
surfe på internettet.

det underlige er så bare at idag besluttede jeg må for at smide et 1 måned
gammelt ghost image ind, og
efter det var kommet ind kom fejlene stadig ???

hvad kan jeg gøre for at afhjælpe dem ?

mange tak

mvh.Simon

Fra : Ole C

Dato : 20-12-02 17:21

Simon... skrev blandt andet:

> [...]
> måned gammelt ghost image ind, og
> efter det var kommet ind kom fejlene stadig ???

Prøv at kontrollere dine ram - der findes flere "ram-testere" på
Internettet.

--
vh
Ole C

Fra : Simon...

Dato : 20-12-02 17:40

> Prøv at kontrollere dine ram - der findes flere "ram-testere" på
> Internettet.

:((

jeg prøver bare lige at skifte klodserne ud først, tak...

btw - jeg prøvede at updatere alt lidt tidligere men jeg kan ikke få den til
at hente:

--
810649: Vigtige opdateringer
Denne opdatering er allerede hentet til din computer, men blev ikke

jeg har prøvet 4 gange nu, det er den enste den ikke vil hente.
mvh.Simon

Fra : Madsen

Dato : 20-12-02 17:54

Simon... skrev:

> 810649: Vigtige opdateringer
>
> jeg har prøvet 4 gange nu, det er den enste den ikke vil hente.

Den kan jeg heller ikke få lov til at installere på min ellers
velfungerende Win2000 SP3 DK-installation.
Se: <news:Xns92EAA94085BB8copy.if.you.wish@madsen.tdcadsl.dk>

PS. Kunne man ikke lokke dig til at lade være med at indsætte tekst
under signaturadskilleren? (-- ). Det er ret uheldigt, da mange har
deres newsreadere sat op til at skjule alt under signaturadskilleren.
Planen er at det kun er din signatur som skal stå under signatur-
adskilleren. Se evt.: <http://usenet.dk/netikette/signatur.html>

Madsen.

Fra : Simon...

Dato : 20-12-02 19:06

> [...]
> deres newsreadere sat op til at skjule alt under signaturadskilleren.
> Planen er at det kun er din signatur som skal stå under signatur-

ok tak - godt det ikke kun er mig, og jeg var ikke klar at (--) var
signatur,
er det kun når der er 2 eller også når der er 3 eller flere ?? jeg prøver
bare at skifte til (==)
istedet :)

tak

mvh.Simon

Fra : Madsen

Dato : 21-12-02 00:03

Simon... skrev:

> er det kun når der er 2 eller også når der er 3 eller flere ??

En korrekt signaturadskiller består af 2 streger efterfulgt af et
mellemrum (-- ).
Der findes newsreadere som kan opsættes til at genkende to streger
uden mellemrummet (--) som en signaturadskiller og sådan er det
program jeg bruger til news pt. sat op(*). Derfor går det i kage
her når du indsætter noget tekst imellem de to streger som du
gjorde i: <news:3e0347dd$0$71655$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>.

(*) Fordi en meget lille brøkdel af dem som bruger Outlook Express
(OE) har en korrekt signaturadskiller. Det er kun nyeste version af
OE som har det. Ældre versioner får ikke mellemrummet efter de to
streger med.

> jeg prøver bare at skifte til (==)

Det er bedre at bruge hvis det blot er for at fremhæve noget tekst
som du har indsat i indlægget i hvert tilfælde.

Madsen.

Fra : Simon...

Dato : 23-12-02 08:39

> Prøv at kontrollere dine ram - der findes flere "ram-testere" på
> Internettet.

det var min ene ram klods, mange tak

mvh.Simon