MS Windows
briani 27239
XP home kan ikke logge NT-domæne
Fra : Ukendt

Dato : 20-12-02 16:16

Hej.

Vi skal have en XP home til at logge på et NT-domæne, men jeg har ladet mig
fortælle at det ikke kan lade sig gøre ??

Eller findes der en "smutvej"??

PÅ forhånd tak.

Henrik Johansen

P.S. har prøvet i dk.edb.netværk

Fra : Nicolai

Dato : 20-12-02 16:20

> Vi skal have en XP home til at logge på et NT-domæne, men jeg har ladet mig
> fortælle at det ikke kan lade sig gøre ??

Det skulle vist netop være begrænsningen i Home versionen.

Fra : Ukendt

Dato : 20-12-02 16:28

Sørens da osse....
Er der slet ingen krumspring man kan lave ???

VH HJ

Fra : Mose

Dato : 20-12-02 23:39

Jo - At købe en opgradering til XP Pro. - det må da kunne kaldes et
krumspring

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-12-02 16:39

"KaPoW" <henrik_snabel-A_duls_dot_dk> skrev :

>Vi skal have en XP home til at logge på et NT-domæne, men jeg har ladet mig
>fortælle at det ikke kan lade sig gøre ?

Korrekt, det er en af forskellene på Home og Pro.
<http://www.microsoft.com/Danmark/Products/Windows/windowsxp/guide/whichIsRight.asp>

>Eller findes der en "smutvej"?

Ikke mig bekendt.