Spearhead og Win 2000?
Fra : Poul F. Andersen

Dato : 20-12-02 15:23

Som beskrevet i et understående emne (Under BF-1942), er der opstået tvivl,
om "Spearhead" (Add-on til Medal og Honour) kan køre under Win2000?
På AE's hjemmeside står der nemlig, at Win 2000 og NT ikke understøttes !?
Hvad er dine erfaringer?

--
Venligst
Poul F. Andersen

Fra : Poul F. Andersen

Dato : 20-12-02 15:53

> På AE's hjemmeside står der nemlig, at Win 2000 og NT ikke understøttes !?
> Hvad er dine erfaringer?

Kommer lige i tanker om, at denne begrænsning måske kun gælder demoen?
Hvis du har erfaringer med den fulde version af Spearhead under W2K,
så er vi en del, der gerne vil høre om dem.

--
Venligst
Poul F. Andersen

Fra : Luhmann

Dato : 20-12-02 21:53

"Poul F. Andersen" <paogba@oncable.dk> wrote in message news:<3e032e8c$0$138$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...

> Kommer lige i tanker om, at denne begrænsning måske kun gælder demoen?
> Hvis du har erfaringer med den fulde version af Spearhead under W2K,
> så er vi en del, der gerne vil høre om dem.

Jeg har spillet den fulde version af Spearhead på min W2K maskine med
SP3 uden nogen problemer.

--
Mvh. Joachim Lykke Andersen

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 21-12-02 01:30

Luhmann,

> Jeg har spillet den fulde version af Spearhead på min W2K maskine med
> SP3 uden nogen problemer.

Også her - der er ingen problemer med at spille den.

Best Regards/Med Venlig Hilsen
--Glenn
E-Mail: tyrannoREMOVETHIS@mail.ikasths.dk
ICQ# 3806586

Fra : Poul F. Andersen

Dato : 21-12-02 10:55

> Også her - der er ingen problemer med at spille den.

Jamen det lyder fint,- nu tør jeg godt købe den.
Tak for hjælpen!

--
Venligst
Poul F. Andersen