IR i 6310i
Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 20-12-02 12:11

Hejsa

Når jeg forsøger at bruge Nokia's vedlagte programmer, så vil jeg gerne
bruge inferød i min bærbar og i telefonen. De får også kontakt til hinanden,
man når jeg beder programmet aktivere telefonen mister de forbindelsen til
hinanden (logo'et i telefonen begynder at blinke igen). Hvad gør jeg så ?

mvh.
Rasmus Lauritsen

Fra : Janner

Dato : 20-12-02 21:26

> [...]
> hinanden (logo'et i telefonen begynder at blinke igen). Hvad gør jeg så ?

Operativ system ?

/Jan

Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 20-12-02 18:54

> Operativ system ?

Windows XP pro

Fra : Michael

Dato : 20-12-02 15:40

Prøv evt. ogo hent en nyere version af nokia pc suite på deres HP, jeg har
de samme problemer med en 6510 og XP, men det at hente en nyere version 5.0.
Michael

Fra : Martin Hansen

Dato : 21-12-02 07:59

> [...]
> hinanden (logo'et i telefonen begynder at blinke igen). Hvad gør jeg så ?

Jeg har haft samme problem med min N6510, prøv at tjekke driveren til din IR
port, min mistede også forbindelse hele tiden, fandt telefonen, og kunne så
pludselig ikke finde den igen..

Jeg skiftede driveren til min IR port med den anden der er i WinXP.. Mener
den du skal bruge hedder "Indbygget IR port" ellers er det den anden.. Der
er kun 2 stk at vælge imellen..

Prøv det, det løste i hvert fald mit tilsvarende problem.

Martin