MS Windows
briani 27239
skriftype til normal ?
Fra : Surf

Dato : 20-12-02 12:13

lad mig lige sige at jeg ikke viste hvor jeg skulle placer det her
spørgsmål henne

hvordan ændre man skriften i som man seret på vises hjemmeside f.eks på
nogen side er skriften pluselig bliver kursiv så hvordan ændre man det
til normal igen

det skal også lige sige at jeg har nogen programmer hvor skriften
pluselig er kursiv det vil jeg også ændre til normal igen

hvordan gør man det

http://www.kandu.dk/

Fra : Lars

Dato : 23-12-02 12:01

> hvordan ændre man skriften i som man seret på vises hjemmeside f.eks på
> nogen side er skriften pluselig bliver kursiv så hvordan ændre man det
> til normal igen

Undskyld, men jeg aner simpelthen ikke
på nogen måder hvad du snakker om!
Forklar det lidt bedre...