Spil til N3410
Fra : Finn K

Dato : 20-12-02 10:52

En 11-årig jeg kender får om 4 dage en Nokia 3410.
Jeg ved at nogle nye sjove spil vil vække glæde og jeg regner med at man kan
få sådan nogle til Java.

Hvor kan man finde nogle Java-spil eller programmer til 3410?
Jeg kan se at Club Nokia er en mulighed men er der andre?

Mvh: Finn.

Fra : Christian Poulsen

Dato : 20-12-02 11:11

http://myorange.dk/spil/downloads/

Fra : Fischer

Dato : 22-12-02 15:27

> Hvor kan man finde nogle Java-spil eller programmer til 3410?
> Jeg kan se at Club Nokia er en mulighed men er der andre?

Blev lige nysgerrig.
Hvor mange typiske spil er der plads til i sådan en 3410?

*Fischer
OBS: Hvis nogen vil sende mig en mail, så fjern årstallet i adressen.

Fra : sigurd

Dato : 26-12-02 16:33

http://www.gameloft.com