Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Tivoli
Fra : Alex W

Dato : 20-12-02 10:46

Jeg var lige et smut inde forbi Tivolis julemarked. Blev inspireret af Niels
Riis Ebbesens billeder.

http://foto.adr.dk/juleskib.jpg

Data Nikon CP5700

Bl.2.8 eksponeringstid: 2 sek. Stativ )

/Alex

Fra : John

Dato : 20-12-02 14:43

"Alex W" <skriverstuen@adr.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg var lige et smut inde forbi Tivolis julemarked. Blev inspireret af
> [...]

Flot!
--
MVH
John K Hansen

Fra : palle jensen

Dato : 20-12-02 15:42

Pragtfuldt billede

Palle

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 20-12-02 22:46

Alex W wrote:

> Jeg var lige et smut inde forbi Tivolis julemarked. Blev inspireret af Niels
> [...]

Pænt billede, og du har jo på passende vis demonstreret,
at det ikke er svært at lave nogle gode natbilleder i
Tivoli, og de holder åbent helt til den 23.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Poul Nielsen

Dato : 21-12-02 14:17

Meget meget fint foto.

Poul

Fra : René Sørensen

Dato : 21-12-02 21:36

Rigtigt god billede. Det er jo noget af det som digitale kameraer kan i
forhold til de analoge hvor reciprok effekten gør at de mørke områder bliver
meget mere mørke (læs: meget højere kontrast).

Nu ville det jo være sjovt om der var en som havde taget det samme billede
med et analog kamera og posted det (selvfølgeligt uredigeret) for
sammenligningens skyld.

Hilsner
René

Fra : Alex W