Hvem kan hjælpe mig?
Fra : Greta Ingrid Krog

Dato : 26-11-00 02:09

Jeg ville så gerne lave en hjemmeside på home 19, men det er med den som
andre hvor der skal uoplades. Det har jeg ikke forstand på. Det svipser
hver gang jeg prøver. Jeg kan i det hele taget slet ikke komme ind på min
home 19 side. Jeg aner ganske enkelt ikke hvordan. Jeg kan kun skirve på de
hjemmesider hvor jeg kan skrive drirekte.
Men her kan jeg så ikke få billeder lagt ind.
Jeg som der ellers har så meget at kunne fortælle okm, bliver hele tiden
stoppet, fordi jeg ikke har de evner der skal til.
Bare der var en omkring Viborg egnen som der ville hjælpe mig. Jeg ved intet
om filer og den slags. For mig er dette ret nyt, kun et halvt år gammel.
Dertil kommer at jeg i dag har svært ved at lære, da det tog ret hårdt på
mig, da min mand døde for nogen tid siden.
Derfor håber jeg af hele mit hjerte, der findens en person som der vil-kan
hjælpe mig videre.
På forhånd tak
Grethe.
jomfruen@mail-online.dk

Fra : John Paulsen

Dato : 26-11-00 11:16

Greta Ingrid Krog skrev bla:

>Derfor håber jeg af hele mit hjerte, der findens en person som der vil-kan
>hjælpe mig videre.
>På forhånd tak

Hej
Jeg vil da gerne hjælpe dig, men da jeg ikke gider køre så langt
bliver det pr mail.

Interesseret så mail mig privat.

jopa

http://home19.inet.tele.dk/johnp