Problemer med worldonline
Fra : Morten B

Dato : 06-03-01 13:57

Er jeg den eneste der har oplevet følgende ting ved brug af Worldonline
Mobile:

-Webserveren er ulidelig langsom når jeg vil ind og se
samtaleforbrug/oversigt.

-Det er slet ikke muligt at indsætte taletid eller se sine pinkoder. En
fejlside kommer frem i stedet.

-Den lovede SMS som skulle blive udsendt når ens taletid nåede 50kr, 25kr og
0kr er udeblevet.

Jeg agter selvfølgelig at ringe til kundeservice, men jeg synes det er rart
at vide om problemers omfang i tilfæld af at kundeservice prøver at spise
mig af med en søforklaring.

Desværre er denne slags oplevelser jo nok prisen man må betale for de
billigere priser.

/Morten

Fra : Manhatten

Dato : 06-03-01 14:14

> -Webserveren er ulidelig langsom når jeg vil ind og se
> samtaleforbrug/oversigt.

Synz da det går nogenlunde hurtigt for mig med mit 56k modem

> -Det er slet ikke muligt at indsætte taletid eller se sine pinkoder. En
> fejlside kommer frem i stedet.

Kan sagtens se mine pinkoder. Har ikke haft behov for at sætte taletid ind
endnu.

> -Den lovede SMS som skulle blive udsendt når ens taletid nåede 50kr, 25kr
og
> 0kr er udeblevet.

Har ikke været så langt nede endnu.

/Manhatten

Fra : Morten B

Dato : 06-03-01 14:20

"Manhatten" <Some@where.com> wrote in message

> Kan sagtens se mine pinkoder. Har ikke haft behov for at sætte taletid ind
> endnu.

Har du prøvet inden for de sidste 12-18 timer? Jeg har desværre ikke brugt
det før og ved derfor ikke om problemerne har været der endnu tidligere end
det.

/Morten

Fra : Manhatten

Dato : 06-03-01 14:25

> [...]
> det før og ved derfor ikke om problemerne har været der endnu tidligere

Har lige tjekket med pinkoderne og siderne er ikke mange sekunder om at
komme frem her med 56k modem :)

/Manhatten

Fra : Morten B

Dato : 06-03-01 14:24

> Har lige tjekket med pinkoderne og siderne er ikke mange sekunder om at
> komme frem her med 56k modem :)

Tak for den hurtige response. Jeg løfter røret og ringer til kundeservice.

/Morten

Fra : Manhatten

Dato : 06-03-01 14:33

> Tak for den hurtige response.

Var så lidt :)

/Manhatten

Fra : Morten B

Dato : 06-03-01 16:12

"Morten B" <mortenb@trashcan.dk> wrote in message
> Er jeg den eneste der har oplevet følgende ting ved brug af Worldonline
> Mobile:
[KLIP]

Jeg har snakket med kundeservice og kort sagt er problemerne børnesygdomme i
deres systemer.

/Morten