Fra : Per Misser

Dato : 20-12-02 00:21

Fra: "Per Misser" <per.misser@mail.dk>
Til: "Morten Fjerbæk" <fjer@mail1.stofanet.dk>
Emne: Re: Møller og Jochumsen Motor
Dato: 20. december 2002 00:12

Hej Morten!
Tak for dit svar. Jeg er selvfølgelig meget interesseret i kontakt til en
af de tidligere ejere af "Slæberen" og andre der kan tænkes at have
informationer om M&J, og hvor der evt kan findes stumper. Den skulle gerne
sejle så længe som muligt.
Du har helt forstået, hvad der ligger bag det lidt pudsige navn. Når den
startes op, hopper dækket 10 cm lodret op og ned, ringe breder sig i vandet,
og blå røgskyer sender signaler op, og gamle nostalgikere samler sig på
broen og mindes!! Men når den er driftsvarm har den en langt blødere
gangkultur end de velkendte Grenaa og Hundested motorer.
Med venlig hilsen
Per Misser