SPV & MP3 afspiller
Fra : Prestij

Dato : 19-12-02 23:27

Jeg har sendt 2 filer til min SPV en i 112 kbs i MP3 og en i WMA format med
64 kbs.

Men den hakker nogen gange og det er IKKE i de samme steder i musikken. Den
afspiller KUN ....der bliver ikke rodet i menuen eller andet sjovt.

Jeg fik talt med Orange og de mente at det var et 8 mb kort som kan være
skyld i det. Hvis jeg købte et større kort ville det helt klart hjælpe
problemet.

Hvordan køre jeres afspiller med det standarte kort??

Er der mon en fejl i min SPV??

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 20-12-02 01:13

"Prestij" <prestij@ishoejby.dk>wrote

> [...]
>
> Jeg fik talt med Orange og de mente at det var et 8 mb kort som kan være
> skyld i det. Hvis jeg købte et større kort ville det helt klart hjælpe

Bare for at teste deres teori...så prøv at slette til der kun er 1stk mp3
tilbage, og test så om den stadig hakker.

Jeg mener ikke den benytter storage.kortet til noget system-agtigt...så
umiddelbart tror jeg ikke på at det hjælper.

Hvis den stadig hakker...så prøv at smut forbi en Orange-shop og få dem til
at smide et større kort i...og test så i forretningen om det har hjulpet.

> Hvordan køre jeres afspiller med det standarte kort??

Glimrende....dog fik jeg mit 128MB kort i går....dæææjligt med plads
http://www.mymusic.dk/shop/visvare.asp?id=290
128MB med USB-læser....for 659,-
Kanon produkt.

--
Mvh Henrik.

Fra : Chris b.a.r.f.

Dato : 20-12-02 08:17

"Henrik Aarfeldt" <rivmin@rivmin.dk> wrote in message

> [...]
til
> at smide et større kort i...og test så i forretningen om det har hjulpet.

Udover Henriks gode råd kan du måske prøv på at slå alle system-lyde fra
hvis du ikke allerede har gjort det:
Programs -> Settings -> Profiles -> [profilen du bruger] -> Menu -> Edit ->
System sound volume [off]

Der ser ud som om disse system-lyde sluger ret meget af SPVens
system-hukommelse. Ellers checke at det er kun Media Player der kører og at
der ikke er flere programmer der kører i baggrunden. Jeg må dog indrømme at
jeg oplevede ingen problemer med MP3-afspilning på det 8meg kort jeg fik med
'fonen (tak for ingenting Orange

Fik du et SD-kort eller MMC-kort med din SPV? SD-kortene har hurtigere
dataoverførsel end MMC:
http://www.geocities.com/romidar/mmcvssd.htm
Om SPV'en er overhovedet hurtig nok til at benyt sig af SD-kortenes
hastighed er en anden sag....

> Glimrende....dog fik jeg mit 128MB kort i går....dæææjligt med plads
> http://www.mymusic.dk/shop/visvare.asp?id=290
> 128MB med USB-læser....for 659,-
> Kanon produkt.

Fik osgå fat i et 64MB SD-kort forleden - lagrer 15-16 MP3'er (128/196kbps)
+ lidt software;

--
Chris
: )

Fra : Howard

Dato : 20-12-02 10:54

"Henrik Aarfeldt" <rivmin@rivmin.dk> skrev i en meddelelse
> "Prestij" <prestij@ishoejby.dk>wrote
> >

> Glimrende....dog fik jeg mit 128MB kort i går....dæææjligt med plads
> http://www.mymusic.dk/shop/visvare.asp?id=290

Dem kan jeg slet ikke anbefale at handle hos.

Magen til sløve padder!

Bestilte et 64MB SD Kort sidste uge, fik at vide det var afsendt fredag, men
modtog ikke noget mandag, skrev inden og fik bekræftet at det var sendt.

Spurgte efter tracking nr. fik svar til bage at jeg skulle ringe til
lageret, de kan åbenbart ikke finde ud af at skrive det i en mail.

Ringet til lagret og snakket med "lagercheffen", en gut på 15 år, han lød
ikke som om han havet forstand på hvad han lavet, men han vil ringe tilbage
med tracking nr. Jeg bad om at få den pr. mail.

Jeg fik selvfølgelig ingen mail, skrev tilbage for at få den, fik svar
tilbage at de havet prøvet at ringe til mig uden held, min mobil viser ingen
registret ubesvaret opkald!

Men jeg fik stadig ikke det tracking nr

Onsdag stadig ikke modtaget noget, så jeg annulleret min bestilling, de
skrev tilbage hvis jeg ikke havet modtaget noget torsdag så skulle jeg
ringe, modtog heller ikke noget torsdag.

De har heller ikke hævet betaling på mit Dankort, hvad man normalt gør så
snart bestillingen er afsendt.

Jeg ved ikke om det er et Handelsskole simufirma, som handler med fiktive
vare!

Carsten

Fra : Howard

Dato : 20-12-02 12:48

"Howard" <howard@STOP-SPAMadslhome.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> snart bestillingen er afsendt.
>
> Jeg ved ikke om det er et Handelsskole simufirma, som handler med fiktive

Nu har jeg så lige modtaget pakken i dag fredag, på tros af at jeg
afbestilte den onsdag og igen torsdag pr. mail.

Pakken er sendt fra dem i går torsdag d. 19/12 og ikke d. 13/12 som de
oplyste.

Men ok, du har jeg fået den, og for at slutte af med noget positivt så er
der priser ok!

Carsten