Siemens C55 'brummerator' ?
Fra : Ole Rasmussen

Dato : 19-12-02 23:19

Hej

jag har d.d. købt en af de der næsten gratis Siemens C55 som skal bruges
til en julegave, men selvfølgelig skal jeg da lige se hvad den kan først
Og der er opstået et alvorligt problem, det lader til at være
komplet umuligt at slå vibratoren fra ! - Jeg har deaktiveret den
overalt, dvs. i samtlige profiler og under 'Indstillinger' og
markeringerne viser da også at den skulle være slået fra dvs. ingen
flueben i de respektive ruder, men den brummer stadig lystigt, hvilket
den iøvrigt gjorde som default.

Nogen der har en løsning ? - manualen er ikke til megen hjælp, faktisk
har jeg en fornemmelse af en softwarefejl.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Ian

Dato : 19-12-02 23:30

"Ole Rasmussen" <newsfeed@melby-online.dk> wrote in message
> Nogen der har en løsning ? - manualen er ikke til megen hjælp, faktisk
> har jeg en fornemmelse af en softwarefejl.

Det tror jeg du har ret i. Der har været en del snak på udenlandske
nyhedsgrupper (og vist også lidt her) om SW-fejl der gjorde, at vibratoren
opførte sig underligt. Bla var der på et tidspunkt en fejl der gik ud på, at
vibratoren fortsatte i flere minutter ved modtagelse af en sms. Mente dog
det var blevet rettet i de nyeste versioner. Jeg er desværre ikke særlig
Siemens-kyndig. Måske nogle andre har erfaringer?
Ellers prøv at søg tilbage på www.deja.com. Der burde ligge et par indlæg om
problemet

Mvh Ian.