Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
palle jensen = spam
Fra : bigair

Dato : 19-12-02 23:24

undskyld jeg spørger men er dette ikke et forum??? et sted hvor der stilles
spørgsmål og ikke et showroom.... er træt af dine evige henvisninger til din
hjemmeside....

Undskyld at jeg manglede "r"'et men vi kan jo ikke alle sidde og rette
kommafejl osv. nogen af os har jo et liv også....

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 19-12-02 23:42

bigair wrote:

> undskyld jeg spørger men er dette ikke et forum??? et sted hvor der stilles
> spørgsmål og ikke et showroom.... er træt af dine evige henvisninger til din
> hjemmeside....

Denne gruppes fundats tillader at der postes henvisninger til
billeder, læs mere på flg. URL:
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.foto

XFUT: news:dk.admin.netikette

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : palle jensen

Dato : 20-12-02 00:12

bigair wrote:
> [...]
>
> Undskyld at jeg manglede "r"'et men vi kan jo ikke alle sidde og rette
> kommafejl osv. nogen af os har jo et liv også....

Til bigair

Big air står for stor luft, og hvis du har overtryk et eller andet sted,
er du velkommen til at lade det gå ud over mig. Det kan dog ikke
forhindre at jeg vedbliver at lave middelmådige ting. Perfektionismen
indenfor fotografi er jo dræbende for kreativiteten. I børnehaven tegner
alle børnene, men efterhånden tages lysten fra dem, og det skyldes mange
faktorer. Først og fremmest en tendens til at 'det skal ligne'.

En væren, hvor man er som et legende barn, er en tilværelsesform, der er
langt sjovere end at forsøge sig med et ambitionsniveau, som man kun kan
få luft i maven af.

Mainstrømmen indenfor fotografi er på National Geografic niveau, og det
er skønt at se noget der virkelig er gennemført. Men ikke alle er som
Mozart, Saleeri i filmen Mozart endte som sindsyg, fordi han ikke kunne
leve op til geniets niveau. Men han slog et bravt slag for middelmådigheden.

Camerafabrikanter lever højt på folks mindreværdskomplekser, og
interessen går nok mere på det rent tekniske end at få nogle sjove og
gode møder med mennesker, som man tilfældigt træffer.

Venlig hilsen
Palle

Fra : Poul Bundgaard

Dato : 20-12-02 20:29

> Venlig hilsen
> Palle

LOL!
Vel talt, Palle.

Når det så er sagt, så skal du lige huske på, at det for det for det første
ikke er god tone i dette forum at påtale andres stavefejl (så ville ½-delen
af indlæggene ikke dreje sig om andet) og for det andet ville det være god
service kort at beskrive indholdet af de links du præsenterer for os,
således vi ikke bruger tid på at klikke ind links der evt. er uden for vores
interesseområde.

Med venlig hilsen
Poul Bundgaard

Fra : ole

Dato : 21-12-02 11:09

Når en person gør som Palle Jensen: Sender mail på mail uden andet
indhold end henvisning til egen hjemmeside - kvaliteten eller mangelen
heraf, forstår man nogles irritation.
Og uanset at fundatsen tillader henvisning til egne sider, havde man
næppe forestillet sig at anstændige mennesker ville misbruge gruppen til
så skamløs egenpromovering som Palle Jensen dyrker.

Kommer til at tænke på små børn:

Mor mor mor - se jag kan hoppoe på et ben.

Far far far - se jeg kan pille mig i næsen.

Ole

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 21-12-02 13:36

ole wrote:

> [...]
>
> Kommer til at tænke på små børn:
>
> Mor mor mor - se jag kan hoppoe på et ben.
>
> Far far far - se jeg kan pille mig i næsen.

Det er ok at du ytrer ønske om, at Palle måske gav sig tid
til at skrive lidt mere om de billeder han vil vise frem,
på de URL's som han poster henvisninger til.

Men som denne gruppes fundats er udformet, så er det ikke
noget krav, som du eller andre kan gøre gældne.

Og du kan ikke ophøje dig til selvbestaltet oversmagsdommer,
og dømme Palle's henvisninger til billeder som uønskede,
irreterende og misbrug af gruppen, blot fordi du mener, at
hans billeder ikke lever op til dine kvalitetskrav.

Alle henvisninger til billeder er reklame for billeder, og
den pågældne fotograf, og kan derfor betegnes som en egenpro-
movering - ja ethvert indlæg er faktisk en promovering af
synspunkter, og dermed den bidragsyder der har skrevet det.

Det er dig der poster i strid med netetiketten, du anfægter
indlæg der er on-topic i.h.t. netetiketten, og resten af dit
indlæg er skamløse barnlighedder, som jeg ikke vil bruge tid
på at kommentere, da mudderkastning er off-topic i fotogruppen.

Jeg vil derimod slutte af med at sige, at jeg finder det meget
uacceptalt, at du og andre poster off-topic kvæulanterier i
denne gruppe, derfor er der sat XFUT til news.dk.admin.netikette

Fra : palle jensen

Dato : 23-12-02 16:42

Glædelig jul:

En sund narcisisme i en sund krop.

Jeg har posted til en tysk og italiensk gruppe, og jeg må indrømme at
der er de langt behageligere at snakke med. Men jeg skal for fremtiden
give en indholdsbeskrivelse af de videoer jeg linker til. Danmark er et
lille land med lavt til loftet.
Palle

Fra : ole

Dato : 24-12-02 00:12

palle jensen wrote:
> Glædelig jul:
>
> En sund narcisisme i en sund krop.

Der er et godt gl. dansk ord der siger at tyv tror at hver mand stjæler.

Og der er vist intet i mine få mails ( to på gruppen ) der antyder det,
narcissisme.

Men din fortsatte selvpromovering antyder tendensen. WWW.psyknet.dk har
en udmærket beskrivelse af fænomenet.

Ole