Andre der har undret sig over billetsalget~
Fra : Bjarke Næskov-Lassen

Dato : 19-12-02 22:40

Hejsa!
Er der andre end mig der har lagt mærke til billetmaskinens mangelfulde
oplysninger omkring forholdende i parken til stoneskoncerten, og hvilke
billetter der koster hvad, og gælder til hvilke steder i parken bla.?

Priserne og beskrivelserne har skiftet flere gange, og de har ikke ligefrem
været gode til at oplyse omkring hvor mange billetter der var til det der
hedder "indre plæne" og hvad de indebar.

Iøvrigt er da fuldkommen latterligt at det ifølge en salgsassistent kun er
tale om 1-2000 billetter til foran scenen der koster 75 kr. mere end resten
af ståpladserne. Og at det ikke blev oplyst på forhånd, gør jo at det er
tilfældigt hvem der får chancen for at komme helt forest til koncerten,
istedet for de hardcorefans der gider stå i kø i mange timer, som til de
sidste koncerter. Virkelig latterligt at man ikke kunne vide det på forhånd,
for så havde jeg da glædeligt stået i kø fra om natten af. Typisk ting der
har med teledanmark at gøre.

Nå, men hvis der er nogen der har en billet til inderplænen, der vil bytte
med en anden billet efter eget valg af de andre muligheder der er, og oveni
et evt. merbeløb vil have 4 cd´er med de ca. 50 fedeste numre fra USA delen
af turneen, så skriv en mail! (jeg kan måske lokkes til yderligere
bestikkelse Jeg vil nemlig MEGET gerne HELT op foran til hvertfald den
her koncert! Det er nok håbløst til de andre rudnt i Europa..... desværre!

Kærlig hilsen Bjarke
Bnlp@hotmail.com