Undskyld....men SPV igen??
Fra : Prestij

Dato : 19-12-02 21:02

Ok...jeg er den lykkelige ejer af en SPV.

Når man opretter en MSN Messenger konti skal det hede det samme man har på
pin PC eller er det ligemeget??

Kan jeg hente mails både fra min orange adresse og fra min private email
konti hos en anden udbyder på samme tid??

Hvor kan jeg finde forskellige melodier og toner på nettet??

Hvad er den mest acceptale bitrate i musik i wma og MP3 når man bruger sin
SPV som musik afspiller??

Undskyld igen igen....

På forhånd tak

Fra : Chris b.a.r.f.

Dato : 19-12-02 22:36

"Prestij" <prestij@ishoejby.dk> wrote in message
> Ok...jeg er den lykkelige ejer af en SPV.
>
> Når man opretter en MSN Messenger konti skal det hede det samme man har på
> pin PC eller er det ligemeget??

Hvis du har en Hotmail konto i forvejen så er det nok smartest at du bruger
din Hotmail ID til Messenger; ellers er det ligemeget om du opretter en ny
Messenger konto eller ej....

> Kan jeg hente mails både fra min orange adresse og fra min private email
> konti hos en anden udbyder på samme tid??

SPV'en kan kun hente mails fra én POP3 server. Vi er flere der håber at der
kommer en patch så vi kan checke flere konti fra telefonen.

> Hvor kan jeg finde forskellige melodier og toner på nettet??

bl. a. hos http://www.smartconfig.com/smartskins og husk at du kan godt
bruge dine egne .wav filer.

> Hvad er den mest acceptale bitrate i musik i wma og MP3 når man bruger sin
> SPV som musik afspiller??

Jeg bruger ikke selv så mange .wma filer men 64kbps lyder acceptabel; som
jeg sagde i går gi'r 128kbps MP3 filer en god balance mellem kvalitet og
filstørrelse.

> Undskyld igen igen....

No prob.

--
Chris
: )

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 20-12-02 00:58

"Prestij" <prestij@ishoejby.dk> wrote

> Hvor kan jeg finde forskellige melodier og toner på nettet??

Der er da lidt her:
http://wargamez.dk/rivmin/spv/sounds/

Min egen favorit-ringetone er denne:
http://wargamez.dk/rivmin/spv/sounds/wrong-number1.wav