Pro@ccess ISDN!!! Virker det med Speed II
Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 06-03-01 12:59

Jeg har Cybercity fastpris til 495 om måneden og det er jeg OK glad for:)

MEN jeg har hørt at man kan få dobbelt hastighed(2 x 64KB) hvis man vælger
TDC løsning. Og til næsten samme pris (1500 i kvartalet).

TDC anbefaler jo at man køber Cisco Isdn Routeren.
jeg ville gerne nøjes med mit Speed II modem hvis det kunne lade sig gøre:)

Og så et lille x-stra ?....

Hvis man så er online med begge kanalerne og med Pro@ccess, har man så
stadig de normale Isdn funtioner, så som "call bumping"
Jeg tænker på om man kan skifte mellem 2 og 1 kanal når man modtager et
opkald med dette abbonement. Også tilbage igen:)

På forhånd mange TAK.....

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 06-03-01 13:57

"Henrik Rasmussen" <hr@proinfo.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har Cybercity fastpris til 495 om måneden og det er jeg OK glad for:)
>
> MEN jeg har hørt at man kan få dobbelt hastighed(2 x 64KB) hvis man vælger
> TDC løsning. Og til næsten samme pris (1500 i kvartalet).

Pro@ccess hos TDC koster 1500 plus moms i kvartalet, plus oprettelse på
3000,-

--
Mvh. Søren C. Fischer

http://lmarr.dyndns.dk

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 06-03-01 21:12

"Henrik Rasmussen" <hr@proinfo.dk> skrev i en meddelelse
> TDC anbefaler jo at man køber Cisco Isdn Routeren.
> jeg ville gerne nøjes med mit Speed II modem hvis det kunne lade sig
gøre:)

Du kan bruge den med de samme funktioner som du har hos Cybercity, men der
er flere funktioner ved P@ ISDN du ikke kan udnytte simpelt med LSII, fx
flere IP'er, callback mm.

> Hvis man så er online med begge kanalerne og med Pro@ccess, har man så
> stadig de normale Isdn funtioner, så som "call bumping"

Det kan du.

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : N/A

Dato : 18-03-01 15:57

Fra : N/A

Dato : 18-03-01 15:57

Fra : N/A

Dato : 18-03-01 15:57

Fra : LMarr

Dato : 18-03-01 15:57

Den Sat, 17 Mar 2001 17:44:23 +0100 skrev "Jesper G. Poulsen"
<ms2mogens@ingensteder.dk> :

>"LMarr" <soren@fischer.as> wrote in message

>sidder
>
>Så har jeg 2 spørgsmål...
>
>1) Hvordan bærer man sig af med at få det til virke?
>
>2) Bliver den løsning ikke frygteligt dyr ift. routerløsningen?

ad 1)
PC -> TA -> NT-boks
Har man ISDN har man sandsynligvis en ISDN TA i forvejen, ik ?
Forskellen ift. et alm. internetabb med minuttakst, er blot at med Pro@ kan
man lade timeout være lig nul (aldrig disconnect) ~ "always-on"

ad 2)
hvis man allerede har en ISDN TA er den løsning da gratis.
Routerløsningen kan kun hamle op med den hvis man får en router gratis...

--
Søren C. Fischer
http://lmarr.dyndns.dk