Videofilm
Fra : Flemming Skovbjerg

Dato : 06-03-01 12:39

Hvor på nettet er det muligt at finde gratis hardcore wideofilm. Hvor jeg er
sikker på at der ikke pluslig kommer en stor tlf. regning ell. lignende.
Hvordan tjekker man at der ikke ligger et skjult betalingsprogram i den fil
man henter?Filmenes længde skal være min. 1Mb.

Fra : TDJ

Dato : 06-03-01 15:16

"Flemming Skovbjerg" <flemming-skovbjerg@mail.dk> wrote in
<982i8t$5b4$1@news.inet.tele.dk>:

>Hvordan tjekker man at der ikke ligger et skjult
>betalingsprogram i den fil man henter?

Rør aldrig ved noget der hedder ".exe" til efternavn. Hent trygt
filer, som hedder "avi", "mpg" eller lign. videoformater.

>Filmenes længde skal være min. 1Mb.

Du får nu ikke meget video for 1 Mb

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 06-03-01 16:54

"Flemming Skovbjerg" <flemming-skovbjerg@mail.dk> skrev:
> Hvor på nettet er det muligt at finde gratis hardcore wideofilm. Hvor jeg er
> sikker på at der ikke pluslig kommer en stor tlf. regning ell. lignende.

dk.binaer.erotik.film

Men det er lidt belastende at skulle hente 50-100 indlæg
og kombinere og dekryptere dem. Og der er *altid* et indlæg
der mangler.

> Hvordan tjekker man at der ikke ligger et skjult betalingsprogram i den fil
> man henter?Filmenes længde skal være min. 1Mb.

En Mb er sgutte meget. Der får du vist kun lige set "the
money shot".

--
Mark
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Chokmah

Dato : 06-03-01 22:36

On Tue, 06 Mar 2001 15:54:06 GMT, "Mark Thomas Gazel" <mark@gazel.dk>
wrote:

>dk.binaer.erotik.film
>
>Men det er lidt belastende at skulle hente 50-100 indlæg
>og kombinere og dekryptere dem. Og der er *altid* et indlæg
>der mangler.

Hmm hent en news reader der dur til det agent forde - så kan du også
se om hele filen er der og den samler dem af sig selv - oe er
udrmærket til snak grupper men binaert er den umulige - vhis man skal
samle porno
MvH
Bo

Fra : James Rune Hansen

Dato : 07-03-01 19:09

[SNIP]

Hmm hent en news reader der dur til det agent forde

[SNIP]

Hvor henter jeg den..

/James
Jemmer Networks

Fra : Kenneth Hansen

Dato : 08-03-01 13:53

http://tucows.inet.tele.dk/files3/a32-18.exe
http://astalavista12.box.sk/cgi-bin/robot?srch=agent+1.8

Mvh.

--
Kenneth

Fra : Martin Schultz

Dato : 09-03-01 19:17

www.forteinc.com

Fra : Usenet Rulez

Dato : 06-03-01 21:21

flemming-skovbjerg@mail.dk (Flemming Skovbjerg) Fick mej att nästan trilla
av stolen med följande stolligheter:

> [...]
fil
>man henter?Filmenes længde skal være min. 1Mb.

alt.binaries.multimedia.erotica
alt.binaries.multimedia.nospam.erotica

Filmer postas även i alt.binaries.erotica.nospam.creampie

--
The alt.usenet.rulez.is.the.king FAQ:
Hakkaa päälle!
|_|