Slette fra en 6610
Fra : Kasper Christensen

Dato : 19-12-02 17:32

Jeg har nu forsøgt uden held at slette nogle af de ringetoner som jeg
selv har lagt ind på min telefon. Kan det ikke lade sig gøre?

Fra : Flemming Nielsen [28~

Dato : 20-12-02 20:20

I menuen Galleri, vælger du bare et billede, og "siger " / trykker SLET

/ Dalager

Fra : Flemming Nielsen [28~

Dato : 20-12-02 20:23

sorry: Naturligtvis ikke billede, men Toner

Fra : Michael

Dato : 20-12-02 20:32

Hvis du får en ny ringetone tilsendt, kan du jo bare overskrive den du gerne
vil slette eller hva?