Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
fotovideoer
Fra : palle jensen

Dato : 19-12-02 17:29

www.pallefinn.dk

Glædelig jul og godt nytår til alle.

Palle

Fra : Arne

Dato : 19-12-02 18:16

umiddelbart ville jeg sige ....IDIOT

Men nu er det Jul - kan du ikke evt fortælle hvad der er så interessant ved
den link ?

Ellers kunne man jo få den grimme grimme tanke at der her var tale om
reklame ?

Nå men Glædelig Jul

Fra : bigair

Dato : 19-12-02 22:45

han skulle hedde PALLE PONG istedet.... dette er et FORUM der er ingen der
gider at se dine andensoteringsbilleder.....

Fra : palle jensen

Dato : 19-12-02 23:11

bigair wrote:
> han skulle hedde PALLE PONG istedet.... dette er et FORUM der er ingen der
> gider at se dine andensoteringsbilleder.....

Der er r i sortering

Palle

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 19-12-02 23:22

bigair wrote:

> han skulle hedde PALLE PONG istedet.... dette er et FORUM der er ingen der
> gider at se dine andensoteringsbilleder.....

Du Arne Eivind Olsen er velkommen til at mene hvad I vil om
Palle's billeder, men hvis I vil kommentere dem her i gruppen,
så bør det ske i en sober form - jeres kommentarer er under
lavmålet, og de hører kun hjemme i news:dk.snak.mudderkastning.

Og så kan det lige for en god orden skyld oplyses, at denne
gruppes fundats tillader, at man der postes henvinsninger til
billeder, læs mere på flg. URL:
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.foto

XFUT: news:dk.admin.netikette

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : sune vuorela

Dato : 20-12-02 01:40

On Thu, 19 Dec 2002 17:28:55 +0100, palle jensen
<pallefinn@netscape.net> wrote:

>www.pallefinn.dk

Kære Palle

Når du smider et link til de billeder du vil fremvise, vil du så ikke
fremover lige skrive bare et par ord om hvilke billeder der er nye -
og hvad det er for nogle billeder?

Jeg tror at det ville forhindre meget brok. Et eller andet sted, så
forstår jeg godt dem, som brokker sig over din måde at fremvise
billeder på. Jeg kan dog ikke lide deres fremgangsmåde!

Jeg håber at du vil tage det til efterretning.

På forhånd tak

Sune

Fra : [5000] Jesper Brunho~

Dato : 20-12-02 14:30

palle jensen wrote:
> www.pallefinn.dk

Nu skriver du godt nok videoer i subject, men jeg har set lidt på
resten, og jeg må endnu en gang sige at jeg synes der er nogle lækre
portrætter imellem, men at det godt nok er synd at komprimere dem så
hårdt så det går ud over billedet som på
<http://www.pallefinn.dk/photo/GirlsCopenhagen/pages/20.htm>

eller

<http://www.pallefinn.dk/photo/GirlsCopenhagen/pages/25.htm>

- som i øvrigt er rigtigt dejlige billeder

Jeg kan undre mig lidt over hvordan du får lov til at tage alle de
billeder som du har, du må have et godt charmesmil til at bistå dit
kameras muligheder

> Glædelig jul og godt nytår til alle.

i lige måde

mvh

Jesper Brunholm

PS: ehm - angående 'bigair' - mon ikke man skal passe på hvad man fodrer
folk med så meget vildt hår på hovedet med? (jeg synes det ligner en troll)

Fra : jo

Dato : 20-12-02 17:59

Hej Palle
jeg synes faktisk også at nogle af dine billeder er ret fede.
jo