Grus (sandblæsning)
Fra : Tom Manczak

Dato : 06-03-01 12:52

Hej allesammen.

Jeg har fået anbefalet at bruge noget sandblæsningsgrus til mit
akvarie. Det er billigt, det er renset på forhånd, og det er sikkert
det samme. Man skulle kunne købe det hos ethvert byggemarked.
Men...Hverken Silvan (de ved sikkert heller ikke hvad det er) eller
byggemarkedet på enghavevej her på vesterbro. Er der et byggemarked
her i KBH som med garanti har det? Er det billigere end de 48 kr som
jeg skal give for 25 kg 1-2 mm grus hos akvariebutikken?

--
Med Venlig Hilsen / Regards,

Tom Manczak
ICQ: 93958379

Fra : Steen Lindegaard

Dato : 06-03-01 16:07

Ikke meget billigere
Jeg købte 40 kg (0,6- 2,0mm) i efteråret til 53,75 i Ledreborg Tømmerhandel
(Byggekram i Roskilde)
Så afhængigt af hvor meget du skal bruge kan du selv vurdere om det er
besværet værd at rakke KBH rundt.
mvh Steen Lindegaard

Fra : Morten Skatka

Dato : 06-03-01 16:09

Hej

Prøv lige at snakke med en autolaker eller et større autoværksted, de
sandblæser mange ting, ellers ved de hvor du kan finde det.
Den sidste gang jeg købte gav jeg ca 40kr for en 40 -50 kg sæk.

Mvh
Morten