N.7210, software og caller-groups
Fra : Ian

Dato : 19-12-02 16:05

En hel del brugere af Nokia 7210 (inkl migselv) er trætte af, at man ikke
kan få lov at assigne en ringetone fra galleriet (som er det eneste sted man
kan placere ringetoner man selv downloader wia wap) til en callergroup.
Ligeledes kan man ikke vælge sms-toner fra galleriet.
Efter at have læst en masse på div udenlandske ng's kan jeg forstå, at Nokia
har fået så mange klager over dette, at de vil rette det i en kommende
sw-opdatering, men jeg kan intet finde om, hvorlangt de er nået med
projektet.

Derfor: Er der nogen andre 7210 ejere, hvis telefoner rent faktisk allerede
_kan_ de ting jeg efterlyser, eller er der nogen der har hørt om den
kommende sw-update og kan bidrage med info?
Hvor langt er de nået i version? Min er 3.09 og jeg håber da en snarlig
opdatering med de ekstra funktioner vil være mulig.
Alt info er velkomment

Mvh Ian

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 23-12-02 23:25

Jeg kan når jeg bladrer rundt i galleriet, godt tildele telefonen en ny
ringetone, dog ikke sms-advarsel.

Men noget andet crap ved telefonen er, at alle sendte beskeder lagres i
telefonen. Kan man ikke stoppe dette?

Jeg har været inde og spørge efter den nye opdatering, da min også skratter
en anelse når man taler med andre i den. De mente at den nye opdatering
ville komme midt i Jan, så der er ikke andet for end at vente.

/Thomas - Som ellers er tilfreds !