BF-1942 og Windows 2000?
Fra : Poul F. Andersen

Dato : 19-12-02 15:54

Findes der en patch, så man kan køre Battlefield 1942 med
Windows 2000 professional?

Der står jo noget om, at Win2000 ikke understøtter spillet?

--
Venligst
Poul F. Andersen

Fra : Arne Schwerdtfegger

Dato : 19-12-02 16:45

"Poul F. Andersen" <paogba@oncable.dk> wrote in news:3e01dd5a$0$245
$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> Findes der en patch, så man kan køre Battlefield 1942 med
> Windows 2000 professional?
>
> Der står jo noget om, at Win2000 ikke understøtter spillet?

Det virker glimrende her på engelsk win2k prof med sp3.

--
Knud

Fra : Veset

Dato : 19-12-02 17:14

On Thu, 19 Dec 2002 15:53:52 +0100, "Poul F. Andersen"
<paogba@oncable.dk> wrote:

>Findes der en patch, så man kan køre Battlefield 1942 med
>Windows 2000 professional?
>
>Der står jo noget om, at Win2000 ikke understøtter spillet?

Hvor står det!? Det virker fint hos mig, jeg kører W2K pro dk sp3!
Derudover kan du tjekke det her:
http://www.ntcompatible.com/compat.php?cat=games&idx=b&sort=&st=50 !

mvh
Veset

Fra : Poul F. Andersen

Dato : 19-12-02 17:37

> Hvor står det!? Det virker fint hos mig, jeg kører W2K pro dk sp3!
> Derudover kan du tjekke det her:
> http://www.ntcompatible.com/compat.php?cat=games&idx=b&sort=&st=50 !

Tak for linket.
Jamen så har jeg måske taget fejl.....
Jeg har i hvertfald set, (på EA's hjemmeside) at Medal of Honour-Spearhead
ikke understøtter win2000,-
men det er måske (heldigvis ) forkert.....??

Undskyld min uvidenhed,- men tak for hjælpen.
-Jeg skal jo snart ha' købt den julegave til sønnen

--
Venligst
Poul F. Andersen

Fra : Veset

Dato : 19-12-02 19:06

On Thu, 19 Dec 2002 17:37:18 +0100, "Poul F. Andersen"
<paogba@oncable.dk> wrote:

>Tak for linket.

Det var så lidt....

>Jamen så har jeg måske taget fejl.....

Ja.
Men der står dog i manualen, at det ikke uderstøtter win95 og win NT!

>Jeg har i hvertfald set, (på EA's hjemmeside) at Medal of Honour-Spearhead
>ikke understøtter win2000,-
>men det er måske (heldigvis ) forkert.....??

Det spil virker også fint hos mig. Men kan du ikke poste linket, hvor
det står!?

mvh
Veset

Fra : Poul F. Andersen

Dato : 19-12-02 19:52

> Det spil virker også fint hos mig. Men kan du ikke poste linket, hvor
> det står!?

Jo,- det har jeg gjort til dig privat, men hvis andre vil se med, er det
her:

(under "Minimum requirements")

http://www.ea.com/eagames/official/moh_alliedassault/editorial.jsp?page=spea
rheaddemo