MS Windows
briani 27239
Intallation af Win XP HJÆÆææælp...
Fra : Kallekrudtugle

Dato : 19-12-02 15:02

Jeg kan ikke installere win xp, på min Athlon 1200, Asus a7v133-c med
512mb ram, G-force 2 mx, Sounblaster Live value. Det går fint med at
boote fra cd'en og formateringen til NSDF-pratitionen. Det går galt når
jeg starter med at installere. På den blå skærm i installationen står
der at noget af dataen ikke kan læses eks. ole32 filen. Men det er ikke
hver gang jeg prøver installationen at det sker. Andre gange går det
fint, indtil jeg kommer til den farvestrålende winxp installations
skærm. Der går den simpelthen i stå. Hvad er problemet Jeg har prøvet
med forsk. cd'er og der er stadig det samme problem! Skal jeg opdatere
BIOS, eller er det mine ram der er for gamle (købt i 2001) ? Hjælp !!!!

http://www.kandu.dk/

Fra : Svend Nielsen

Dato : 20-12-02 08:34

Det ser ud som en fejl jeg havde for en del tid siden.
Det var en RAM blok der havde fejl.

Svend