kan man linke til en betesmt side i et fra~
Fra : Torben Philippsen

Dato : 19-12-02 14:24

Hej NG!

Jeg har et frameset, der består af to frames - en der dækker den venstre del
af siden og en der dækker den højre del.

Selve framesettet ligger ikke hos mig, men jeg ønsker at linke direkte til
en af de underliggende sider, men jeg ønsker at beholde siden i det allerede
definerede framset. Kan jeg gøre det ved at angive en paramater eller lign,
i mit link? f.eks ved at angive navnet på den frame jeg ønsker at ændre
indholdet på?

På forhånd tak for hjælpen.
M.v.h.
Torben Philippsen

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 19-12-02 14:55

"Torben Philippsen" <torbenph@worldonline.dk> writes:

> Selve framesettet ligger ikke hos mig, men jeg ønsker at linke direkte til
> en af de underliggende sider, men jeg ønsker at beholde siden i det allerede
> definerede framset. Kan jeg gøre det

Nej. Det er en af de primære grunde til at frames er en dårlig idé.
/L