computer mod computer
Fra : Anet

Dato : 19-12-02 13:48

Jeg er ved at få en router sendt her ud til mig og så vil vi jo gerne spille
computer mod computer. Hvordan gør man det og hvilke spil kan I anbefale og
hvor køber jeg dem og hvad hedder de og hvad koster de?

--
Hilsen
Annette

Fra : P Nissen

Dato : 19-12-02 13:56

On Thu, 19 Dec 2002 13:48:02 +0100, "Anet" <anet@hotmail.com> wrote:

>Jeg er ved at få en router sendt her ud til mig og så vil vi jo gerne spille
>computer mod computer. Hvordan gør man det og hvilke spil kan I anbefale og
>hvor køber jeg dem og hvad hedder de og hvad koster de?

Måske du burde nævne hvilken type spil du er ude efter.
Det vil nok gøre et evt svar lidt kortere.

mvh PN

Fra : Anet

Dato : 19-12-02 14:00

ja det er klart det så ville være nemmere. Spil der ikke er voldelige. Som
vi som familie kan spille med den yngste på 11 år også. Evt. noget
strategispil.

--
Hilsen
Annette

Fra : P Nissen

Dato : 19-12-02 14:38

On Thu, 19 Dec 2002 13:59:47 +0100, "Anet" <anet@hotmail.com> wrote:

>ja det er klart det så ville være nemmere. Spil der ikke er voldelige. Som
>vi som familie kan spille med den yngste på 11 år også. Evt. noget
>strategispil.

At det skal være uden vold begrænser jo antallet drastisk.

Hvad med en bilspil som f.eks. "Need For Speed, Hot Pursuit 2" ?
OK, man skal køre fra politiet, men egentlig vold er der jo ikke noget
af og det er et virkeligt godt bilspil, hvis man da har en maskine
som kan trække det.

Hvad angår hvordan man spiller det online, så er det jo også
forskelligt fra spil til spil, men det står jo i manualen til spillet.

mvh PN

Fra : Emil Jensen

Dato : 19-12-02 19:44

FIFA 2003 (et fodboldspil) er også et godt tidsfordriv, især sammen med sine
kammerater!

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 19-12-02 23:57

http://spil.tv2.dk

Fra : Johnny

Dato : 20-12-02 08:13

Et forslag ville være f.eks. Patrician II som er et handelsspil.
meddelelse news:slrnb04jll.dh.povlhp@povl-h-pedersens-computer.local...