Return of the king først i 2004??!?
Fra : Silver

Dato : 19-12-02 13:45

En af mine venner så et interview med Elijah Wood hvor han sagde at folk kom
nok til at vente rigtig lang tid med slutningen....Flere journalister
udspurgte ham om den udtalelse men han klappede i som en østers.

Er der nogen her som ved noget om det?, om New Line Cinema vil udsætte
filmen til 2004 så den kan konkurrere med den trejde Harry Potter film??

For filmselskabet vil det jo nok være en fornuftig beslutning men for fans
kloden rundt vil det nærmest betragtes som "aftalebrud" da alle reklamer
altid har sagt 2001, 2002 og 2003.....

Håber det er en rigtig dårlig and som hurtigt kan manes til jorden!.

Mvh
Silver

Fra : Per

Dato : 19-12-02 16:02

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> altid har sagt 2001, 2002 og 2003.....
>
> Håber det er en rigtig dårlig and som hurtigt kan manes til jorden!.

Jeg tvivler stærkt på det passer, da datoerne jo er fastsat.

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 19-12-02 16:04

On Thu, 19 Dec 2002 16:01:51 +0100, "Per" <pzk@crayon.dk> wrote:

>"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
>kom

>Jeg tvivler stærkt på det passer, da datoerne jo er fastsat.

Jep 17/12-2003 er offentliggjort.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : DrJack

Dato : 20-12-02 10:10

Det er bare dårlig journalistik - både "Harry Potter" og "Ringenes herre" er
eget af Time/Warner (der ejer New Line), så det ville ikke give nogen
mening.

mvh

Christian