MS Windows
briani 27239
Lansomt lukkende XP Pro
Fra : Martin Kær

Dato : 19-12-02 13:20

Halløjsa alle sammen...

Jeg sidder med et lidt træls problem med at min WinXP efter en formatering
og geninstallation... XP er nu blevet _EKSTREMT_ langsom til at lukke ned...
Det var den jo i og for sig også før, men nu tager det snildt ca 7 minutter
før maskinen slukker og alt ånder fred og ro... Og det værste er at selv en
genstart tager ca de der 7 minutter...

Er der nogen der har nogen som helst ide om hvad det kan være?

På forhånd tak

God jul

Martin Kær

Fra : Jørgen Madsen

Dato : 19-12-02 20:50

Hej Martin
Prøv at gå ind i kontrolpanel-enhedshåndtering-der kontrollere -at alle
drivere er installeret til din hardware.
Se også om der er nogen konflikter .
Mvh.
Jørgen

Fra : Martin Kær

Dato : 20-12-02 10:52

der kontrollere -at alle
> drivere er installeret til din hardware.

Har jeg gjort (omtrent det første jeg gjorde) og der er intet som melder
fejl og der er ingen konflikter...

Nogen der har andre idéer? Gider ikke at skulle til at installere det hele
een gang til... (Men det bliver nok sidste mulighed...)

Fra : jens

Dato : 22-12-02 00:25

> [...]
>
> Nogen der har andre idéer? Gider ikke at skulle til at installere det hele
> een gang til... (Men det bliver nok sidste mulighed...)
ja men det hjælper nok ikke

gå ind i administration og kik på logfilerne dor program og system,
det kan sige noget om hvad der tager lang tid.
for mig lyder det som noget netværk den til eller afmelder.