MS Windows
briani 27239
HJÆLP TIL MEDIA PLAYER
Fra : Johnny

Dato : 19-12-02 12:29

Hvorfor vil min media player 9,0 lige pludselig ikke åbne når jeg klikker på
knappen " AFSPIL ALLE " i Win XP ????

Jeg SKAL makere alt og derefter nu klikke på play !!

Det virkede førhen !!!

Fra : IzNoGoUd

Dato : 19-12-02 14:56

On Thu, 19 Dec 2002 12:28:52 +0100, "Johnny" <no@pmail.dk> wrote:

>Hvorfor vil min media player 9,0 lige pludselig ikke åbne når jeg klikker på
>knappen " AFSPIL ALLE " i Win XP ????
Det er en BETA, hvis du vil have noget der virker så lad være med at
installere beta versioner!!!

Fra : Johnny

Dato : 19-12-02 17:23

Fra : IzNoGoUd

Dato : 19-12-02 18:51

On Thu, 19 Dec 2002 17:23:18 +0100, "Johnny" <no@pmail.dk> wrote:

>Den har jo virket !!
Ja det HAR virket, og det ER beta, beta betyder at softwaren stadig er
under udvikling/TEST og der ikke kan garenteres for stabilitet, såå du
må afinstallere og installere en version der dutter, jeg ved det er
surt, men life is a bitch!!!
Og nej jeg kan ikke hjælpe med afinstallation, men søg på google, der
har vist været flere indlæg med dette emne!
måske kan dette hjælpe dig:
http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/9series/player/relnotes.asp

Endnu engang, til alle, hvis i vil undgå probleme! Så lad være med at
installere BETA software!!!
Men hvis du vil lege så for min skyld ok!

Fra : Edmund

Dato : 21-12-02 02:28

Johnny wrote:
> Den har jo virket !!

Har du set at der er kommet en ny version som de kalder release
candidate.

Den edelige version kommer i starten af januar sammen med Moviemaker2

--
Mvh Edmund