Søgefunktion
Fra : Per Lemming Nissen

Dato : 19-12-02 11:12

Hej alle

Har søgt i denne gruppe, på nettet og spurgt mig omkring, men jeg har altså
virkelig svært ved at knække denne nød. Håber der er en, der kan hjælpe mig,
idet jeg (og min chef) meget gerne vil have en søgefunktion på hjemmesiden.

Nedenstående er scenariet. Hvorfor får jeg den side frem? Og når det kommer
til at virke, vil den så kunne søge i evt. Word-filer, der ligger på site't?

Med venlig hilsen og på forhånd tak
Per Lemming Nissen

Scenarie:
Windows XP klient, med FrontPage 2000 installeret.
Webserver (administreret af IT-afd.) med nyeste extensions. De øvrige
benyttede FP-funktionaliteter fungerer korrekt.
Søgeside på INTRANET viser (efter indtastning af søgeord):
Web-side med aktive FrontPage-komponenter
Du har sendt en formular eller fulgt en hyperlink til en side, der kræver en
Web-server og FrontPage-serverudvidelser for at kunne fungere korrekt.

Denne formular eller andre FrontPage-komponenter vil fungere korrekt, hvis
du udgiver Web-stedet på en Web-server, hvor FrontPage-serverudvidelser er
installeret.

Klik på pilen <Tilbage> for at vende tilbage til den forrige side.

Fra : Søren Kaastrup

Dato : 21-12-02 21:50

Hej

Index serveren som du bruger til søgningen virker kun hvis webserveren ligger
på en server. Så hvis i har webstedet hostet ude i byen skal i bede dem om at
starte index serveren på det site i har.
Men den virker ikke lokalt.

Med venlig hilsen

Søren

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Per Lemming Nissen

Dato : 07-01-03 12:31

Hej.

Undskyld ventetiden.

Takker meget. Vi har selv serveren stående i vores serverrum, men nøgleordet
her er vel "starte index server". Jeg prøver lige at instruere
IT-afdelingen, men hvis de ikke kender til det, så må jeg lige finde en
vejledning eller vende tilbage.

Med venlig hilsen
Per