virtual machine
Fra : koldingvej

Dato : 19-12-02 10:19

Hvordan for jeg fat på microsoft virual machine ....

http://www.kandu.dk/

Fra : Henning

Dato : 19-12-02 13:27

koldingvej wrote:
> Hvordan for jeg fat på microsoft virual machine ....

Her måske?
http://www.fukingmachines.com/updates/full0.htm

MVH
Henning

Fra : kunstpigen

Dato : 19-12-02 14:38

> Her måske?
> http://www.fukingmachines.com/updates/full0.htm
> MVH
> Henning

Jeg er ny på denne DDS - men har fuldt nogenlunde med i en månedstid - men
tilgiv mig hvis jeg laver nogle fejltagelser i starten.

Hennings link førte mig til en side med fucking maskiner, det fører til en
kommentar og nogle spørgsmål, måske vil nogle svarer - måske har i haft det
oppe før, så meddel det.

Det må være det optimale - ingen sved på panden for manden, armbøjningerne
og knæskaderne, en saga blot, min kære sidder i lænestolen med en kold øl
og holder fjernstyringen i hånden efter at jeg er lagt på plads, uhm, men
jeg ønsker stadigvæk nærvær og gensidig respons, hud mod hud - men tænker
dog over hvad der kunne ske ved at have den stående.

Vil den samle støv - eller vil det være en fryd i vores seksuelle leg.

Et ret stort pladskrævende krydderi på ens seksuelle udfoldelse (lutter
smil)

Det kan uden tvivl sætte gang i hormonerne i et parforhold, men hvem vil og
ønsker at have en sådan "pik" stående?

Enlige eller parforhold, gifte, syge, m.fl.?

Så den store overraskelses under juletræet er en sådan en indpakket i
julegave ?? Hvad vil i så sige??

Jeg husker da massageapparatet / dildoer m.m. kom i brug, alle, næsten alle
mænd troede de var blevet udkonkurreret - nu er det til en kilde af glæde
for mange.

Hvordan vil i som mand får det med en sådan "lille / stor" konkurrent????

Ellers en Glædelig Jul og et Godt Nytår til jer alle

Bodil

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 19-12-02 14:59

"kunstpigen" <kunstnerpigen@tdcadsl-nospam.dk> writes:

> Så den store overraskelses under juletræet er en sådan en indpakket i
> julegave ?? Hvad vil i så sige??

"Ring efter en ambulance!", når Moster Anna er besvimet over synet. :)

Mvh Trine

http://www.usenet.dk
http://www.triane.dk, juletræer, dekorationsmateriale og julebutik

Fra : Niels Henriksen

Dato : 19-12-02 15:12

> "Ring efter en ambulance!", når Moster Anna er besvimet over synet. :)
>
> Mvh Trine

Fordi hun ikke selv fik sådan en?

--
Niels

Fra : Steen Johansen

Dato : 19-12-02 15:14

koldingvej wrote:
> Hvordan for jeg fat på microsoft virual machine ....

Her måske?
http://www.fukingmachines.com/updates/full0.htm

MVH
Henning

ATS: Bo Wamling har forladt gruppen og Fhv. Netpolice er OF tropic
Hvad skal det ikke ende med. Mogensen må på banen inden det hele går helt
agurk?
MvH Steen

Fra : zap

Dato : 19-12-02 21:25

> Hvordan for jeg fat på microsoft virual machine ....

Her

http://www.scatbabes.com/main.html

Fra : 2mas Jensen

Dato : 20-12-02 17:22

Thu, 19 Dec 2002 09:18:44 GMT, skrev "koldingvej"
<koldingvej.news@kandu.dk> noget i retning af:

>Hvordan for jeg fat på microsoft virual machine ....
Det lyder måske åndsvagt, men jeg tror at http://www.microsoft.com er
et bud.
--
2mas Jensen
- So maybe I'm fat, but so is Santa Claus.....

Fra : Dan MOrtensen

Dato : 20-12-02 19:13

On Fri, 20 Dec 2002 17:21:49 +0100, 2mas Jensen
<superpicadillysovseboevsFJERNDETTE@hotmail.com> wrote:

>Thu, 19 Dec 2002 09:18:44 GMT, skrev "koldingvej"
><koldingvej.news@kandu.dk> noget i retning af:

>Det lyder måske åndsvagt, men jeg tror at http://www.microsoft.com er
>et bud.

Installer IE igen, og vælg tilføj. Der kan du afkrydse VM'en.

--

/Dan MOrtensen

Fra : Ukendt

Dato : 30-12-02 19:18

http://www.microsoft.com/java/download/dl_sdk40vm.htm

Følg ovenstående link..så skal det nok gå!