Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
opstarts vindue.
Fra : Ricko.2

Dato : 19-12-02 07:08

Hej jeg har når jeg satte mit digitale kamera til altid haft et pop vindue
der spurgte mig hvad jeg ville foretage mig ,enten gennemse eller gemme og
deslige , der var en mulighed for at sætte flueben i vis ikke dette , den
var jeg så dum at få sat flueben i , så den kommer ikke igen ved start ,men
jeg vil gerne have det tilbage igen , er der en der ved hvor jeg finder frem
til den mappe den ligger i for at slå den mulighed til igen .
Jeg bruger win xp.

--
Ricko.2

--
Ricko.2

Fra : LR4669

Dato : 19-12-02 08:35

Hvilket kamera sagde du det var ? ...

/Me

Fra : Ricko.2

Dato : 19-12-02 08:41

> Hvilket kamera sagde du det var ? ...

Det er ikke noget der er med kameraet det er noget der ligger i xp ,
men ellers er det et Sonny dsc -P5

Fra : LR4669

Dato : 19-12-02 09:49

> Det er ikke noget der er med kameraet det er noget der ligger i xp ,
> men ellers er det et Sonny dsc -P5

Det er så iorden :)

Nu bruger jeg ikke selv XP (heldigvis) så jeg er nok ikke til den store
hjælp :)

/Me

Fra : Alex Linaa

Dato : 19-12-02 10:57

"Ricko.2" <familie@bluemail.dk> skrev i en meddelelse

> Det er ikke noget der er med kameraet det er noget der ligger i xp ,
> men ellers er det et Sonny dsc -P5

Prøv at afinstallere og geninstallere softwaren til kameraet.

Venlig hilsen
Alex Linaa

Fra : Ricko.2

Dato : 19-12-02 11:16

Fra : Pico

Dato : 19-12-02 17:46

Ricko.2 wrote:
> [...]

Har du prøvet Denne Computer og se om dit kamera findes her,
hvis det gør det skal du højreklikke og vælge egenskaber, derefter
fanebladet Automatisk afspildning. I bunden er der en mulighed for
at vælge Spørg hver gang, den mulighed er der ihvertfald med CD
drev.
Dit kamere skal nok være tilsluttet når du prøver Denne Computer.
Pico

Fra : Jørgen Jørgensen

Dato : 19-12-02 19:36

> [...]
frem
> til den mappe den ligger i for at slå den mulighed til igen .

Hej
Under programmer/tilbehør har du guiden Scanner og Camera.
Det er den der popper op hvis du er heldig.
Jeg har ikke selv fundet ud af at få den frem igen - Jeg købte en ny
computer fra ALDI, og vupti, så havde jeg den igen.
Jeg var også ked af, at den forsvandt, men nåede som sagt ikke helt at finde
ud af hvad der var sket.
Måske dette kan lede dig på sporet.
hilsen
Jørgen

Fra : Jan Larsen

Dato : 19-12-02 18:09

Hejsa

Gå i denne computer og højreklik på kameraet, vælg fabebladet hændelser -
der kan du bestemme hvilket prog der skal startes.

Jan Larsen