Kaniner igen igen
Fra : Jynis

Dato : 19-12-02 06:29

Kære alle
Jeg synes ikke vi kan være bekendt at råbe op på denne måde , som det skete
i forige indlæg. Vi kan vel alle komme til at gøre fejl, og det er vel det
der er sket her.
Det fik mig til at tænke på om der ikke skulle være en nyhedsgruppe for
gnavere, der er da mange der har kaniner som kæledyr. Også jeg har haft
mange kaniner, men det var nu til at spise. Er der mogen der kender en
gruppe for gnavere , så henvis til den. Det er jo også meget forskelligt
hvad vi bruger hunde til. Nogle er sofahunde, andre er arbejdende hunde.
Skal en hund lære at spore anskudt eller påkørt vildt, kan det mig bekendt
ikke gøres uden brug af blod.
Skal vi nu ikke holde julefred eller bare fred , i hvert fald ønsker jeg
alle en glædelig jul, og håber vi mødes på nettet inden så længe.
Jytte Petersen.
http://hegnoggrovvare.dk

Fra : Eva Schmidt

Dato : 19-12-02 07:45

Jynis <jynisFJERN@tdcadsl.dk> skrev i en
> [...]
skete
> i forige indlæg. Vi kan vel alle komme til at gøre fejl, og det er vel det

Det har du da ret i, somme tider løber følelserne bare af med en og man
glemmer at tælle til 10 inden man poster et indlæg

> Det fik mig til at tænke på om der ikke skulle være en nyhedsgruppe for
> gnavere, der er da mange der har kaniner som kæledyr.

Der en en NG, der bare hedder "dk fritid dyr", den er for alle de husdyr,
der ikke har deres eget forum!

> Skal vi nu ikke holde julefred eller bare fred , i hvert fald ønsker jeg
> alle en glædelig jul, og håber vi mødes på nettet inden så længe.
> [...]

Jeg vil da også ønske alle, både to og firbenede en rigtig glædelig jul !

mvh Eva

Fra : R. Ilsøe

Dato : 19-12-02 13:09

> Det fik mig til at tænke på om der ikke skulle være en nyhedsgruppe for
> gnavere, der er da mange der har kaniner som kæledyr.

Aktiviteten i news:dk.fritid.dyr er så lille at sorterer man dem med gnavere
fra, så får man 2 mere eller mindre in-aktive grupper. Så... Tror ikk der er
nogen af de "store" der er med på den.

--
R. Ilsøe

Balto, Flatcoated Retriever (½ år)