MS Windows
briani 27239
vindue
Fra : Ricko.2

Dato : 19-12-02 05:31

Hej jeg har når jeg satte mit digitale kamera til altid haft et pop vindue
der spurgte mig hvad jeg ville foretage mig ,enten gennemse eller gemme og
deslige , der var en mulighed for at sætte flueben i vis ikke dette , den
var jeg så dum at få sat flueben i , så den kommer ikke igen ved start ,men
jeg vil gerne have det tilbage igen , er der en der ved hvor jeg finder frem
til den mappe den ligger i for at slå den mulighed til igen .

--
Ricko.2

Fra : Ricko.2

Dato : 19-12-02 05:48