Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Butik m/ brugt udstyr i østjylland?
Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 18-12-02 22:58

Hej alle.

Er der nogen der kender en fotohandler der har masser af brugt udstyr på
hylderne, i Århus-Horsens-Vejle området?

Eller ... vælg bare Horsens fra, der har jeg selv prøvet. De har kun nye
fine ting

Jeg mangler en flash og gerne en motor til mit Nikon FM2, og en masse
andre småting. I "gamle dage" kunne man altid finde flere hyldemeter
brugtudstyr hos forhandlerne her i Horsens - ikke mere. Gælder det alle
steder?

Og ja, jeg ved godt der er Den Blå Avis og tilsvarende, men det er nu
nemmere at gå ind fra gaden :)

Hilsen Thomas

Fra : Lars

Dato : 19-12-02 09:12

"Thomas Boelskifte" <engineering@boelskifte.dk> wrote in message
> [...]
> steder?
> Og ja, jeg ved godt der er Den Blå Avis og tilsvarende, men det er nu

Hej Thomas

Du kan se en oversigt over fotohandlere der har brugt udstyr her ( og hvad
de har):
http://home19.inet.tele.dk/ne/foto.htm , ( se under brugt udstyr) men der er
nok ikke nogen der har
der store udvalg lige hvor du søger - den nærmeste der har et meget stort
udvalg er FotoDose i Kiel (centret over for Banegården).
Jeg kan anbefale dig at holdeøje med
http://www.analogfoto.dk/ og

http://www.pressefotografforbundet.dk/koeb_og_salg/

Mvh
Lars

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 19-12-02 23:32

Lars <lars9999@NOSPAMexcite.com> wrote:

> [...]

> der store udvalg lige hvor du søger - den nærmeste der har et meget stort
> udvalg er FotoDose i Kiel (centret over for Banegården).

Takker!

Hilsen Thomas

Fra : Henrik Bøggild

Dato : 20-12-02 06:32

> Er der nogen der kender en fotohandler der har masser af brugt udstyr på
> hylderne, i Århus-Horsens-Vejle området?

I Paladspassagen (på gågaden i Nørregade) i Vejle ligger der en fotohandler
(vistnok Vefa-foto), der altid har mange brugte linser og kamerahuse stående
i vinduet. Går ud fra de også har andre brugte ting.

Henrik

Fra : Lars

Dato : 20-12-02 08:12

"Henrik Bøggild" <Henrik@no-spam-Boggild.net> wrote in message

> [...]
stående
> i vinduet. Går ud fra de også har andre brugte ting.

Hej Henrik

Er der et link?

I Vejle har jeg pt "kun" fundet: http://www.byskovfoto.dk/ og
http://www.inter-photo.dk/ .

Det gælder såmænd alle de fotohandlere både med nyt og brugt - jeg ikke har
på min liste
( på http://home19.inet.tele.dk/ne/foto.htm ) - Mail dem endelig til mig.

Mvh

Lars

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 24-12-02 00:10

> I Paladspassagen (på gågaden i Nørregade) i Vejle ligger der en fotohandler
> (vistnok Vefa-foto), der altid har mange brugte linser og kamerahuse stående
> i vinduet. Går ud fra de også har andre brugte ting.

Takker, kigger forbi

Mojn, Thomas

--
Be careful;
The toe you stepped on yesterday,

Vincent "Buddy" Cianci,
Tidl. borgmester, Providence, Rhode Island.