3510 og ringetoner??
Fra : sls[2770]

Dato : 18-12-02 22:33

Hej

Kan man selv uploade polyfoniske ringetoner til sin 3510?
Hvis Ja..

Bruger man så logomanager, og hvilken version fungere med 3510? (har læst at
gamle versioner kan ødelægge telefonen)

Og hvor finder man ringetonerne som man kan smide ind via logomanager?

Mvh sls

Fra : sls[2770]

Dato : 18-12-02 23:35

> Kan man selv uploade polyfoniske ringetoner til sin 3510?
> Hvis Ja..

Har fundet den nyeste Logomanager, så nu mangler jeg bare at finde
ringetonerne...Et link plz.....

Har lige et spørgsmål mere...
Kan man godt køre mellem 2 profiler en til nat og en til dag, uden og skulle
skifte selv? Eller kan man kun sætte en profil til at udløbe?

Mvh sls

Fra : Glenn [Odense]

Dato : 19-12-02 01:22

"sls[2770]" <sls@FJERNsol.dk> skrev i en meddelelse

> Har fundet den nyeste Logomanager, så nu mangler jeg bare at finde
> ringetonerne...Et link plz.....

Jeg har det her link: http://www.digidots.co.uk/
Jeg har ikke prøvet det endnu, da jeg først har fået min 3510 låst op her
til aften.

Har du et link til "den nye" logomanager?

Mvh. Glenn

Fra : Ian

Dato : 19-12-02 15:50

"Glenn [Odense]" <corbin@ofir.dk> wrote in message
> Har du et link til "den nye" logomanager?

Du kan downloade en demo her: http://www.logomanager.co.uk
Jeg har selv, med godt resultat, brugt Polyphonic Ringtone Uploader, som
også kan findes på siden, men dog koster penge. Det er et godt lille
program.

Mvh Ian